Omvendt psykologi!!!

Ja, det er jo derfor vi er her!![:D]

Hotel cæsar er genialt!! Kan ikke gå glipp av EN episode, da får jeg tulltak![&:]
Hvis jeg jobber sent så tar Gubben opp så jeg får se når jeg kommer hjem. Halv åtte til åtte er MIN halvtime her! Da trykker jeg på tekst-tv side 222 og MASSE volum på tv'n, så jeg får med meg ALT som skjer og blir sagt! Det gjelder å IKKE snakke til meg da, og hvis noen gjør det kan ikke den personen regne med å få noe som helst form for svar.

Hvis jeg ser opptaket spoler jeg gjerne tilbake hvis jeg ikke fikk meg meg den siste linja i forrige scene.[;)]

LENGE LEVE CÆSAR!![:D][:D]

Må legge til at når jeg var russ hadde vi en i klassen som fikk navnet Cæsar-Kongen!
Han kom heller for sent på klassefesten enn å gå glipp av en fradags-Cæsar![:D]

Nei så avhengig er jeg ikke!!! Var det en stund, men det gikk fort over!!!

Blei hekta når alle andre så på det på folkehøyskolen og det er 5 år siden... Fulgt med siden da ja...

Ja, lenge leve Hotel Cæsar[:D][:D]
Jeg og tar på teksten og skrur opp volumet[:D]...
Samboeren min pleier da å spørre om jeg er begynt å høre dårlig, og som oftes er jeg så oppslukt av programmet at jeg ikke svarer en gang...hehe[:D]

I sommer var det skikkelig krise! Da fikk jeg ikke sett cæsar sammenhengende en hel uke da vi var på hytten. Fikk heldigvis se en episode hos tanta mi, og fredagens episode i reprise på mandagen.[;)] Så jeg overlevde![:)]

Men i sommer hadde de jo ferie... Går jo ikke på sommeren det!!! Gikk gamle episoder i sommer

Ja, men jeg fulgte med på de og! Ble hekta på de igjen, men det gikk heldigvis over da de nye begynte! Hehe![:D]

hehehehehe!!

Hva er favorittkarakteren da???

For tiden er det Juni og Christian! De er altså helt herlig å se på! Så morsomt og godt skuespill![:D] Det har forresten vært Juni lenge, Christian er jo relativt ny..
Ellers går jo karakteren til Svein meg på nervene! Skikkelig tulling![:D]

Helt enig og mora... Takler ikke de karakterene der... Og Eva er så naiv!!!

Jah!! Men skikkelig god til å være overklasse-prinsesse! Hun bydde "bare 25 millioner" for huset! Koko!![&:]

kokokokokokokoko!!!!

Hehe! Er litt merkelig, for når jeg snakker om cæsar og rollefigurene, er det som om jeg kjenner alle sammen! [&:]

Ja ikke sant!!!
At ikke noen snart kan slå ned denna scott!!!!!!!!! IDIOT!!!!![:'(][:-][>:][8D][&:]

Jah!! Lever meg så inn i serien at jeg kunne slått ned fyren om jeg traff han på gata!![:D]

sikkert mange som er sure på han ja

Back
Topp