omsying av bunad

heges79

Elsker forumet
Jeg må til slutt innse at jeg ikke har samme kropp som da jeg var 15 gitt og må ha litt omsying på bunaden min [8D][8D][8D]
Har fått et tilbud av ei dame som kan gjøre det til 2000 kr... Aner ikke om det er dyrt eller hva?? Er det noen andre som har sydd om bunad? Hva betalte dere da??

syns ikke d høres så fryktelig dyrt ut
d var ei i slekta som fiksa på min, så betalte ikke noe.
så aner ikke hva som er "normalt" å betale

Eg gjorde der i fjor å tror eg betalte rundt det samme.

jeg skal få min sydd om nå.. skal ta mål på søndag.. mamma skal betale for meg,og jeg tror hun betaler 1000kr....[:-]

Bestemor som har sydd bunaden til meg, så hun fiksa på den når det trengs[:)]

så veit ikkje om det er dyrt, eller vanlig[8D]

ORIGINAL: monjen

jeg skal få min sydd om nå.. skal ta mål på søndag.. mamma skal betale for meg,og jeg tror hun betaler 1000kr....[:-]

Hvor da???

ORIGINAL: HegeS79

ORIGINAL: monjen

Hvor da???

skal høre med mamma.....

prata med mamma nå. prisen varierer,for det kommer helt anpå hvor mye de må sy om på bunaden. mamma sin måtte syes inn litt i livet. hun betalte 800kr. tanta mi hadde masse som måtte syes om,hun betalte 1500kr. så mamma sier i værste fall 1500kr. det er jo ikke så dyrt. dama holder til i Ski i ellingsrudlia.. skal sende deg nr hennes på pm.. :)

Tusen takk[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Jeg syns det var billig[:)] Ei jeg kjenner betalte nesten 4000 for omsying. Men det var ganske mye som skulle gjøres.

Back
Topp