Omskolering etter permisjonen :)

ikke at jeg har noe med det, men mannen min øsnker omskolering.. har du vært sykmeldt 6 mnd i et strekk?? :)

Så deilig! Jeg er arbeidsledig og vurderer å studere etter permisjonen. Aner ikke hva enda da :)

Jeg har vært på arbeidsavklaringspenger i 2,5år :/
Nå har jeg endelig fått en behandler som hører på meg!

så godt å høre at du får hjelp :) mannen min fikk beskjed om å være sykmeldt i minst 6mnd, før de i d hele tatt kunne se på det, også anbefalte de at vi solgte hus og bil og brukte pengene på utdanning...

så godt å høre at du får hjelp :) mannen min fikk beskjed om å være sykmeldt i minst 6mnd, før de i d hele tatt kunne se på det, også anbefalte de at vi solgte hus og bil og brukte pengene på utdanning...

Hjelpe til, de kan ikke mene det! :/

Så bra! Eg begynte på studier via NAV i april, skal ta første runde med eksamener i november. Blir nok verre med neste eksamen i mai, får nok ta litt permisjon. Må diskutere det med saksbehandleren min etter kvart, korleis det blir best å gjere det.

Så bra! Eg begynte på studier via NAV i april, skal ta første runde med eksamener i november. Blir nok verre med neste eksamen i mai, får nok ta litt permisjon. Må diskutere det med saksbehandleren min etter kvart, korleis det blir best å gjere det.

Lykke til med eksamene! :)

Shit! Selge alt, ja-ja, seriøst råd :-o

Back
Topp