Idag var jeg på møte hos nav og fikk støtte på at omskolering er lurt! Og at de mest sannsynlig kan dekke denne
det gjorde dagen min veldig fin! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ikke at jeg har noe med det, men mannen min øsnker omskolering.. har du vært sykmeldt 6 mnd i et strekk??![]()
Jeg har vært på arbeidsavklaringspenger i 2,5år :/
Nå har jeg endelig fått en behandler som hører på meg!
så godt å høre at du får hjelpmannen min fikk beskjed om å være sykmeldt i minst 6mnd, før de i d hele tatt kunne se på det, også anbefalte de at vi solgte hus og bil og brukte pengene på utdanning...
¨Hjelpe til, de kan ikke mene det! :/
Så bra! Eg begynte på studier via NAV i april, skal ta første runde med eksamener i november. Blir nok verre med neste eksamen i mai, får nok ta litt permisjon. Må diskutere det med saksbehandleren min etter kvart, korleis det blir best å gjere det.
Takk for det!Lykke til med eksamene!![]()
Shit! Selge alt, ja-ja, seriøst råd :-oså godt å høre at du får hjelpmannen min fikk beskjed om å være sykmeldt i minst 6mnd, før de i d hele tatt kunne se på det, også anbefalte de at vi solgte hus og bil og brukte pengene på utdanning...