Omskjæring...

Froya88

Forumet er livet
Satt å leste på vg-nett.. Blir helt kvalm altså![:o][&:] Det skulle faen ikke vært lov!!
Viste også tv-bilder (ikke nedentil,bare fra brystet og opp) her på tv2 for noen uker siden da de gjorde det på ei jente på rundt 5-6 år,som lå å hylskreik mens de holdt henne fast! Blir så forbanna!! Årh.. Ubeskrivelig vond følelse altså!![:@][:(][&o][:o][:'(][X(]

VG-nett: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=109870

ja du det så jeg... måtte faktisk sette over på en annen kanal midt i jeg.. fikk en grusom og vond følelse i meg resten av kvelden!
Hva får folk til å gjøre noe sånt med små jenter???
Jeg fater det rett og slett ikke.. og det er vel ikke lov lenger heller er det det da?? trodde det var forbudt nå jeg.

Det trodde jeg også var ulovlig nå,men ser ikke slik ut etter det jeg leste.. Tallet på jenter som omskjæres er økt med en million i året! Blir så sint!
Ja,hva får de virkelig til å gjøre slikt!? Bare det å se de ligge der å skrike.. Åh,herregud![:(]
Jeg fikk også helt vondt etter jeg så det.. Tenkte på det hele kvelden,hadde til og med vanskelig for å sove!![&o]

De jævla freakshow`a som utfører dette driter vel egentlig i om det er lovlig eller ikke så lenge det er skikk og bruk i deres kultur [:@]
Og de stakkars ungene blir oppdratt til at dette er en nødvendighet, og dermed utfører de det på sine unger igjen.. Blir så sint og frustrert når jeg leser sånnt, har litt vanskelig for å beherske meg..[:@][:'(]

Det er en syk syk verden vi lever i! Og den blir bare verre og verre! [:@]

Ja,jeg skjønner faen ikke hva folk tenker med!![:@]
Men en ting jeg er litt usikker på.. Hva "skjærer de om"? Inni skjeden eller?
Har ikke helt skjønt meg 100% på det enda.. Jævlig er det uansett!!![:o][:@][&o]

Ja,jeg skjønner faen ikke hva folk tenker med!!
Har ikke helt skjønt meg 100% på det enda.. Jævlig er det uansett!!!

Indre og ytre kjønnslepper + klitoris

og hvis dere lurer på hvorfor dette blir skjært bort, så er det fordi mannfolka i de stammene og slikt mener at kvinner ikke skal kjenne noe nytelse under sex. Dem skal heller ikka ha muligheten selv til å påføre seg nytelse.
Dette er bare en plikt for kvinnene.

JÆVLA MANNFOLK!!

ORIGINAL: Pondus

Ja,jeg skjønner faen ikke hva folk tenker med!!
Har ikke helt skjønt meg 100% på det enda.. Jævlig er det uansett!!!

Indre og ytre kjønnslepper + klitoris

Åsså syr d dem igjen,så d har bare et lite hull der mensenblodet skal komme ut.....helt sykt...hadde forelesning om d å der fikk vi se bilder...helt for j....!
D er så mye sykt i verden[:@][:@][:@]

ååå herregud [:@] det er jo bare heeeelt sykt da [:@] for en jævlig verden detta er [:@]

Syke folk!!![:@] Skulle vært hardt straffet!!![:@]
Ser bare for meg de små ungene ligge å skrike og kjempe imot.. Fæle bilder![:(]

Back
Topp