Omplassering av katt

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Vi er nødt til å omplassere katten vår. Vi får besøk av noen som er interessert i å møte katten og oss i morgen kveld. Gruer meg skikkelig.... Hva ville dere vært på vakt for, spørsmål dere ville stillt? Alt vi ønsker er at hun skal få et godt hjem, men det er jo så vanskelig å stole på at hun får det slik hun har det hos oss!

Skjønner at det er tungt for deg.
Spør hvor hun vil være når de er på ferie, om hun vil være mye ute, om hun får en plass hun kan slappe av som er bare hennes.
Ormkur og vaksiner kan kanskje være aktuelt å spørre om :)
Kommer ikke på noe mer akkurat nå.

Som over nevner, hørt om hvordan hun ser for seg å ha katten i ferier, evt tidligere erfaring med katt. Ellers greit å se hvordan hun oppfører seg med katten når hun er på besøk

Går jo an om å be henne sende bilder/oppdatering på mail. Vi tok inn en omplasseringspus og sendte mail med bilder i starten :)

Da jeg måtte omplassere hunden min fulgte jeg magefølelsen min. Skjønner at du gruer deg!

Hør også hva planen er i forhold til å ha katten ute. Hvis den skal være utekatt må den ikke slippes ut før helst 2-3 måneder etter omplassering så den blir vandt til sitt nye hjem å ikke går seg bort.
Har katten chip, hvem skal betale for endring av eier? Vaksine, ormekur. Kastrering?
Har den klatrestativ, har den et fristed i høyden? feks :P

Back
Topp