Omgangsyken

Hazydazy

Glad i forumet
Har fått omgangssyken i hus, fy søren så ubehagelig det er og spesielt når jeg er 34 uker på vei.
Noen andre som har fått det?
Har ikke fått i meg mat og veldig lite drikke, så kjenner jeg er skikkelig slapp.

Off, så grusomt.. god bedring!

Her har jeg spydd hver dag siden uke 6-7, men vært lite mellom uke ca 20-30 (altså bare én gang om morgenen), men nå de siste dagene er det blitt verre igjen. Idag har jeg kasta opp 4-5 ganger igjen [emoji40] Er så fælt!

Off, så grusomt.. god bedring!

Her har jeg spydd hver dag siden uke 6-7, men vært lite mellom uke ca 20-30 (altså bare én gang om morgenen), men nå de siste dagene er det blitt verre igjen. Idag har jeg kasta opp 4-5 ganger igjen [emoji40] Er så fælt!
Of hørtes ikke godt ut i det hele tatt!! Håpe du blir bedre nå fram mot fødsel [emoji5] stjeler mye krefter å kaste opp.

Jeg hadde omgangssyke i uke 20 og det tok skikkelig på! Du må ha god bedring også håper jeg at det går fort over[emoji6]

Ååh jada. Med høy feber i tilegg, fikk ikke i meg noe, tilogmed væske kom opp igjen. Endte på sykehuset på oppvesking og CTG av babyen, feberen gjorde at han innstinktivt var helt muse stille for å ikke bli varmere :(
Nei omgangssyke kombinert med høygravid er absolutt ikke en god kombo

Takk alle sammen [emoji4] han var helt urolig på en måte han ikke har vært før i går, som om han ble stresset eller noe. Nå er det veldig stilt inni der så jeg får prøve å vekke han så jeg vet alt er bra.
Formen min begynner å komme seg, men kjenner jeg trenger en dag for å samle krefter

Uff, omgangssyken er virkelig ikke noe særlig.. Masse god bedring, håper du blir frisk snart:Heartred

Har vaska me klor å sprit her hjemme i dag, men har nok tatt litt hardt i. Så nå blir det seng og tv [emoji4]

Masse god bedring! Vi fikk det i hus i dag.. gjenstår å se de neste dagene hvem som blir smittet.. jeg har ikke lyst[emoji31][emoji31][emoji31]

Masse god bedring! Vi fikk det i hus i dag.. gjenstår å se de neste dagene hvem som blir smittet.. jeg har ikke lyst[emoji31][emoji31][emoji31]
Tusen takk [emoji4]
Ånei stakkars! Håper du slipper unna [emoji5]

Huff her er jeg over 37 uker nå og har i en uke hatt sår hals, tett nese, tørrhoste, vondt i hodet, null energi og null matlyst. I tillegg har jeg ei 4 år gammel jente som har vært syk med meg siden tirsdag. Straks skal far reise bort for sin siste fest og overnatting hos kompis og jeg har bare lyst til å «dø»! Håper baby velger å bli i noen uker til for jeg har virkelig null energi til å ploppe ut et barn nå [emoji21][emoji21]

Back
Topp