Omgangssyken

Mammafor2engler♡

Forelsket i forumet
Er 37 + 3 i dag og har omgangssyke. Startet i natt kl. 03! Har hatt intense magesmerter etter dette som jeg må puste meg gjennom og rope au. Er det normalt? Tankene mine svirrer rundt om at det kan være rier men vet ikke. Noen som kan hjelpe?

Hvordan vil du beskrive smertene? Kommer de i tak? Blir de verre om du står oppreist?

Jeg tenker det er ganske normalt med sterke magesmerter når man har omgangssyken. Er jo så mye som går nå. Min datter ligger på sofaen nå med omgangssyken. Hører hvis gravide får det kan det sette i gang fødsel. Nesten lyst til å bli smitta:wtf::yuck:

Jeg hadde omgangssyken i uke 34, og hadde mye kynnere og vondt i magen etter at jeg var ferdig med oppkastrundene.. Så tror det er normalt, men omgangssyke kan sette igang fødsel om kroppen er klar for det.. Om det du kjenner er rier eller ikke, tør jeg ikke svare på. God bedring! Omgangssyke så sent i svangerskapet er utrolig ubehagelig, så du har min fulle sympati :)

Veldig vanlig å få sterke kynnere/maserier når man er så sent i svangerskapet og har omgangssyken.. Det gir seg sikkert når du slutter å kaste opp. God bedring!!

Back
Topp