Omgangssyke

[ellaumbrella]

Forumet er livet
Noen gode råd? Har spydd, og vært på do sikkert 30 ganger siden kl 4 inatt.
Er sår bak og kvalm som en fyllasyk fjortiss[8D]

hadde det samme for ikke så lenge siden... gikk faktisk så langt at jeg lånte litt stellesalve av knøtten min[8D]  Er vel bare å få i seg nok veske, helst faris og litt chips eller bananer

God bedring 

ORIGINAL: nancy drew

hadde det samme for ikke så lenge siden... gikk faktisk så langt at jeg lånte litt stellesalve av knøtten min[8D]  Er vel bare å få i seg nok veske, helst faris og litt chips eller bananer

God bedring 

Har prøvd å drikke litt vann men det renner rett igjennom (og kommer ikke ut der væske skal[8D][8D])

ORIGINAL: Destiny85

Eplemost!
Loff
Ritz kjeks...

Får sende sambo på butikken[:)]

Aloe vera rundt anus, hjelper på svien, og da svir det ikke neste gang.
Drikk masse vann, så har du noe smakløst å spy. Ren magesyre er ikke godt, og det får man lett i nesa [&:][:'(]

Uffda! Har ikkje nån gode råd te dæ uten å få i dæ nok drikke, og vente te det går over.

God bedring, snuppa!

ORIGINAL: toneany

Aloe vera rundt anus, hjelper på svien, og da svir det ikke neste gang.
Drikk masse vann, så har du noe smakløst å spy. Ren magesyre er ikke godt, og det får man lett i nesa [&:][:'(]

Jeg har kun spydd en gang, og da kom det SORRY FOR EKLE DETALJER, men det kom bare klumper, fordi all væsken jeg hadde er kommet ut "andre veien" [&:]

ORIGINAL: TrineBallerine

Uffda! Har ikkje nån gode råd te dæ uten å få i dæ nok drikke, og vente te det går over.

God bedring, snuppa!

Glede mæ allerede t d e borte [:o]

uff god bedring!
få i deg nok salt og væske iallefall. ingen som har nevnt den gode gamle colaen? hehe den fikk vi iallefall når vi var små:)

Har klart å få i meg en halv banan. Hadde litt ritz kjeks som jeg spiser på nå. Og litt halvdau cola [8D]

jeg pleier å drikke cola og spise mariakjeks! Funker fint her[;)] håper du blir bedre snart! [:)]

Uff.. Å så me to småunga å ta dæ av[&:]

Æ håpe ikke du har smitta mæ[>:][8|]

farris og eplemot 50/50 skal være bra,idoform tabletter skal stabilisere magen,raspet eple paracet,veske og masse ro og hvile[;)]god bedring[:)]

ORIGINAL: Lady m/ Baby

Uff.. Å så me to småunga å ta dæ av[&:]

Æ håpe ikke du har smitta mæ[>:][8|]

Æ har da en samboer [8D] Å ene ungen i bhg

Back
Topp