Omgangssyke :-(

lilletutti

Andre møte med forumet
noen som har tips mot omgangssyke? her kommer det begge veier, feber og virkelig ubehagelige kynnere! er 37+6.

Går som regel ganske fort over, men er ille mens det holder på :/ lite å gjøre utenom å opprettholde væskeballansen, masse hvile og forsøk å få i deg litt mat. God bedring! :)

PS: det KAN hende at det er et tegn på at noe nærmer seg, om du ikke åpenbart har blitt smittet av noen :D

Går som regel ganske fort over, men er ille mens det holder på :/ lite å gjøre utenom å opprettholde væskeballansen, masse hvile og forsøk å få i deg litt mat. God bedring! :)

PS: det KAN hende at det er et tegn på at noe nærmer seg, om du ikke åpenbart har blitt smittet av noen :D

ja det er helt forferdelig. tusen takk! :-)

minstemann har hatt det, så det er nok der det kommer i fra :-(
men for all del, blir det fødsel av dette skal jeg juble! haha

God bedring!! Omgangssyke er fælt, særlig som gravid!

Drikk litt og litt. Spis litt og litt. Tørre kjeks feks.

God bedring! Uff må være fælt å få det nå! :( jeg er helt avhengig av Salte kjeks/potetskruer når jeg har det. Eplejuice blandet med farris har jeg hørt, og kokt vann avkjølt skal vist kunne stabilisere magen. Samme med blåbærsaft. Håper det går fort over for deg!

Masse god bedring. Hadde omgangssyken for noen uker siden selv, det var mareritt. Kastet opp sånn 14 ganger i løpet av natten, uff. Håper du blir fort bra! Jeg drakk faris og eplemost, men bare små slurker av gangen. Gjerne litt salte kjeks også

Back
Topp