Omgangssyke

Mrs Wifey

Gift med forumet
Januarhula 2014
Marsboerne 20 18
Har dere vært gjennom omgangssyke enda?

Her startet frøkna i barnehagen i desember og er nå på runde 2 i omgangssyke på under en måned. Synes det er forferdelig utmattende :( Mannen er også blitt smittet så er ikke noe hjelp av han å få akkurat nå.
 
Huff, håper det bedrer seg snart. Her hos oss er influensa. Hos meg er ører og nese så tett at hodet mitt sprenges snart. Pluss at lillingen har vært forkjøla i en uke og for par dager siden fikk vi vite at han hadde bronkitt (trudde først det var lungebetennelse). Han har fått medisin nå så det er litt bedre. Men stakkar liten. Ikke mye moro når minsten er syk, og verre når man sjøl hangler og sliter. God bedring til dere.
 
Huff, håper det bedrer seg snart. Her hos oss er influensa. Hos meg er ører og nese så tett at hodet mitt sprenges snart. Pluss at lillingen har vært forkjøla i en uke og for par dager siden fikk vi vite at han hadde bronkitt (trudde først det var lungebetennelse). Han har fått medisin nå så det er litt bedre. Men stakkar liten. Ikke mye moro når minsten er syk, og verre når man sjøl hangler og sliter. God bedring til dere.
God bedring til dere også ! hørtes ikke gøy ut det heller :(
 
I de siste 2 mnd har vi vel hatt det, det går ann å få. 2 runder med omgangsyken, ørebetennelse og forkjølelse. Ikke noe gøy i det hele tatt, så føler med deg! Her hadde vi omgangsyken på runde, så heldigvis når en var syk så kunne den andre pleie og underholde :) Krysser fingre og tær for at vi er ferdig med det greiene for nå. Ikke no særlig når de små er helt ute. Men super tips, ren blåbærsaft, det binder magen. Gjorde underverker med magene våre!Kanskje det kan hjelpe :) God bedring!
 
Back
Topp