Omgangssyke!!!!

Isaell

Flørter med forumet
Hei.

Nå har samboeren min fått omgangssyke i natt. Driter og spyr om en ann :confused::confused:

Er så redd for at jeg og Benjamin på 11 dager skal bli smittet. Har en datter på snart 5 år også. Lurer på om det beste er å rømme huset i morgen til foreldrene mine for å unngå smittefaren :eek::eek:

Er det farlig om de små får det?? Tenker på vist jeg blir smittet. :eek:

Får ikke sove nå, tenker bare på dette. hehe.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Spedbarn blir lett dehydrert. Klarer samboeren din seg alene i den tilstanden? Hvis han gjør det så er det jo bare å reise til foreldrene dine, men viktig med en skikkelig vask av sengetøy, bad, håndtak osv før dere kommer tilbake igjen. Kan jo også være at dere allerede er smittet, så følg med på formen. God bedring til ssmboeren din! :)

Ja sant det. får se om vi får det innen 48 timer. vist ikke har det gått forbi oss. utrolig kjipt dette. vi blir å dra til min mor og de. han sier det også er nok best. :(
sånn typisk å få dette i hus nå. Håper bare Benjamin ikke får det. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Off, har hatt 3 runder med dette selv. Kommer brått på deg. Håper dere slipper unna. Lykke til, og god bedring til den sykemmannen som blir hjemme

Huff, jeg fikk omgangssyken når eldste var noen uker gammel. Det er ikke å anbefale :/ jeg tror jenta fikk en mild versjon - hun kastet ikke opp men var slapp og hadde lite matlyst. Ikke kjekt! Høres lurt ut å dra til foreldrene dine, håper dere slipper unna.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hvis han ikke er "oppi ansiktet" deres å puster og er nøye på å vaske hendene godt med såpe ofte og vaske toalett, servant og dørhåndtak osv med ren klor, så kan det godt hende det går bra. Ville uansett gått over med klorin når han var ferdig før dere kommer hjem, dersom dere evakuerer for noen dager.

Back
Topp