Omgangssyke!!!

Kaktus_86

Elsker forumet
Så var det min tur til å få denne dritten. Først på mandagsmorgen lurte jeg på om det var svangerskapskvalmen som endelig kom :p Men fant fort ut at det ikke var det. Febertokter, diare, og 24 timer med oppkast skulle til før kroppen var klar for å ta til seg veske og litt mat. Dagen idag har gått med til å spise små små måltider og ikke gjøre noen ting. Skal finne senga igjen snart. 

Jeg må si at jeg virkelig tenkte på alle dere som sliter med kvalme i graviditeten!! Å slite med dette over lenger tid unner jeg virkelig ikke noen. Tøffe er dere :) 

Uff.. Omgangssyke er no dritt!!!
Håper du får hvilt deg skikkelig i natt, og at du orker mer mat og drikke i morgen.. Så kommer energien sigende etterhvert.. :)

Masse god bedring!!

Uff. Føler med deg...
Men som du sier: Du har sluppet billig unna :-)
Her var det oppkast 3-4 ganger om dagen i 2 uker...

Jeg slapp unna med tolv timer med oppkast og diare annenhver gang ELLER samtidig fire ganger i timen, så fikk jeg en pause på hele åtte timer før jeg spydde litt til. Men jeg har fremdeles nesten ikke fått i meg noe mat. Idag har jeg klart å presse ned to knekkebrød lzm ;p Er på fjerde dagen uten særlig føde, drikker vann for harde livet og tygger på tørkede bær ;p

uff jeg hater omgangssyken! Håper vi slipper unna i år,men det blir vel vanskelig siden minsten går i barnehagen :/ God bedring til deg!

Det er noe med det når det er barnehagebarn. Ble nok smitta av tantebarnet selv ;) Det var fælt når det sto på, men som sagt, jeg priste meg lykkelig over å ha hatt et så problemfritt svangerskap så langt. Vet det er MANGE som sliter med oppkast og kvalme. Kan ikke skjønne hvordan dere finner energien til å dra på jobb og fungere i hverdagen. Det står det virkelig respekt av. 

Dagen idag har vært mye bedre. Har til og med fått vaska litt og starta på eksamenslesing :) Selv om jeg kjenner at den store middagen jeg spiste tidligere ikke var HELT velkommen enda :p hehe.. man skal visst ikke overdrive. Vanskelig når det lages for god mat ;)

Det er noe med det når det er barnehagebarn. Ble nok smitta av tantebarnet selv ;) Det var fælt når det sto på, men som sagt, jeg priste meg lykkelig over å ha hatt et så problemfritt svangerskap så langt. Vet det er MANGE som sliter med oppkast og kvalme. Kan ikke skjønne hvordan dere finner energien til å dra på jobb og fungere i hverdagen. Det står det virkelig respekt av. 

Dagen idag har vært mye bedre. Har til og med fått vaska litt og starta på eksamenslesing :) Selv om jeg kjenner at den store middagen jeg spiste tidligere ikke var HELT velkommen enda :p hehe.. man skal visst ikke overdrive. Vanskelig når det lages for god mat ;)

Back
Topp