omgangssyke!

lykkeliten12

Blir kjent med forumet
ÆSJ!
Jeg spydde hele natt til i dag og i dag!! Nå er det faktisk 6 timer siden jeg kastet opp så håper det begynner å gå seg til!!
Fader altså, dette er helt forferdelig!
Men nå håper jeg bare veslemor slipper unna!! Stakkar liten.. Skal vel godt gjøres, men :/

6 uker med intens kvalme også DETTE!!

Trenger sympati!

Huff, stakkars! Det er visst mange her inne som har omgangssyken for tia!
Det er jo såå slitsomt!:( Håper du blir fort bra.

God bedring!!emoticon

Uff... Omgangssyke er no skikkelig dritt!!! Håper du blir fort bra, og at jenta deres slipper unna... God bedring!!

Uff, føler med deg. Omgangssyka er forferdelig! Håper det begynner å lett litt snart!

da er vi 2!!!!!  Skikkelig dritt!!!!! Men jeg må si jeg kom meg veldig fort så har ikke kasta opp på en stund - men tørr heller ikke spise noe særlig. Håper det gir seg fort for deg også...

Her og kom jeg meg fort, men måtte avlyse eksamen min som jeg skulle hatt i dag! orka ikke lese noe i går og var usikker på dagens form!
Er veldig slapp men mye bedre!!
Frøkna er hjemme i dag og klager på vondt i magen, men håper det enten er spill for galleriet eller bare litt mageknip som holder seg til det!!

Jeg også, spydde jevnt i 12 timer jeg... Men nå har det ikke *bank i bordet* kommet opp noe siden ca kl 23. Har også fått i meg en del væske i natt. Men lillegutt fikk det også i går, vi spydde på skift i går ettermiddag.. Moro ja.. Not.. God bedring til oss!

God bedring :)

Back
Topp