Omgangssyke som ikke slipper taket

1980

Elsker forumet
Det startet med at lillesøster kastet opp for vel en uke siden, på natten, og var helt fin dagen etter, spiste og drakk og var bare litt slapp egentlig. Så gikk det tre dager før storesøster fikk det, hakket verre, var 16-17 t med oppkast. Grei dagen etter, men jeg var uggen og dårlig samme dag, og pappan dagen etter, men uten oppkast. Så var vi voksne ganske uggen de neste dagene.. Og så kastet storesøster opp på nytt, etter en dag på skolen... Jaha... Fin nå, men må jo være hjemme 48 t igjen.. Lillesøster er helt fin, pappan og jeg varierer veldig, fra god form til kvalme men ingen oppkast. Dette har jeg aldri vært borti... Er vi voksne egentlig smittsomme nå? Er liksom ikke noe man holder seg hjemme fra jobb med egentlig. Veldig usikker på hvordan man forholder seg til noe som ikke ser ut til å slippe taket. Og ja, jeg klorer og klorer....:p Er dette vanlig?

Hadde det slikt nå vi også, slapp aldri taket. Tror vi holdt på i over 14 dager jeg. Forholdt oss til 48 timer og plutselig kastet en av barna opp igjen.
Vet ikke om viruset er litt rart i år?

Hadde det slikt nå vi også, slapp aldri taket. Tror vi holdt på i over 14 dager jeg. Forholdt oss til 48 timer og plutselig kastet en av barna opp igjen.
Vet ikke om viruset er litt rart i år?
Åh, godt det er flere da.. Skikkelig irriterende men den karantenen som ikke funker. Svigermor fikk det etter 5! dager. Skjønner ikkeno:eek: må være et merkelig virus i år som du sier. Jaja ikke så mye å gjøre med. Er dere friske nå??

Åh, godt det er flere da.. Skikkelig irriterende men den karantenen som ikke funker. Svigermor fikk det etter 5! dager. Skjønner ikkeno:eek: må være et merkelig virus i år som du sier. Jaja ikke så mye å gjøre med. Er dere friske nå??

Vi er friske nå heldigvis. Og håper vi ikke får det mer i år....
Ja har hatt noroviruset mange ganger, men nå slapp det liksom aldri. Og det var umulig å forebygge smitte når vi er friske i 4 dager før det begynner igjen.
Håper dere blir friske snart, god bedring til dere alle :)

Vi er friske nå heldigvis. Og håper vi ikke får det mer i år....
Ja har hatt noroviruset mange ganger, men nå slapp det liksom aldri. Og det var umulig å forebygge smitte når vi er friske i 4 dager før det begynner igjen.
Håper dere blir friske snart, god bedring til dere alle :)
Takk for det, krysser fingrene:)

Back
Topp