SiljeE
Andre møte med forumet
Hei! Jeg har to små jenter som begge fikk omgangssyke i helgen som var. Oppkasten var over på ett døgn, men hun minste har hatt veldig mye avføring og løs mage i ettertid. I tillegg spiser begge minimalt med mat, selv om allmenntilstanden er ganske så bra på begge to. Jeg veide hun minste ikveld (15 mnd) og hun har gått ned over 300g på bare noen dager! Føler jeg blir veldig bekymret og redd når hun ikke spiser og vekten går nedover. Drikker en del vann, men bleiene er ikke som de pleier. Noe må hun jo få i seg i og med at hun bæsjer så ofte?
Hva gjør jeg? Hun nekter å bli matet og alt jeg har satt frem som jeg vet hun liker, dytter hun unna og blir kjempeirritert. Prøvd å avlede med bøker og byggeklosser, men maten vil ikke inn.... hvor lenge varer denne dårlige matlysten?? Har dere noen tips og råd til ei frustrert to barnsmamma med spisenekt i hus?
Hva gjør jeg? Hun nekter å bli matet og alt jeg har satt frem som jeg vet hun liker, dytter hun unna og blir kjempeirritert. Prøvd å avlede med bøker og byggeklosser, men maten vil ikke inn.... hvor lenge varer denne dårlige matlysten?? Har dere noen tips og råd til ei frustrert to barnsmamma med spisenekt i hus?