Omgangssyke når man er gravid

R_28

Glad i forumet
Jeg har vært på do 16 ganger siden kl 00.00 i natt og får vondt i magen mens jeg prøver å få i meg mat.

Har kun spist en skive i morges og et par tygg av middagen.

Bør man kontakte lege raskere når man er gravid?

Det gikk bra da jeg hadde det på nyåret:) Pass på at du ikke blir dehydrert... Vet ikke om legen kan gjøre noe?

Enig med de andre! Drikk masse og hold senga. God bedring!

14,5 uke gravid og hatt omgangssyke i to runder allerede. Begge gangene rett ut i tre dager, dårlig en uke. Men ikke no farlig, bare fryktelig ubehagelig. Som de andre sier- drikk masse! Farris f ex er fint for da får du i deg litt salter også, som lettere binder magen. Mariekjeks? Var dårlig flere ganger forrige svangerskap også (jobber i barnehage)og det gikk helt fint. Men det er no dritt- gravid eller ei. God bedring, all medfølelse! :)

Samma her. Trodde først at det var kvalmen som kom som et symptom, men plutselig kom det begge veier. Utrulig slitsomt :/

Drikk og atter drikk :) apoteket har også næringsdrikker, gravide kan sikkert benytte seg av det også? Det går jo an å høre isåfall.

God bedring :)

14,5 uke gravid og hatt omgangssyke i to runder allerede. Begge gangene rett ut i tre dager, dårlig en uke. Men ikke no farlig, bare fryktelig ubehagelig. Som de andre sier- drikk masse! Farris f ex er fint for da får du i deg litt salter også, som lettere binder magen. Mariekjeks? Var dårlig flere ganger forrige svangerskap også (jobber i barnehage)og det gikk helt fint. Men det er no dritt- gravid eller ei. God bedring, all medfølelse! :)
Klarer ikke å drikke noe med kullsyre, får så luftsmerter..

Takk <3

Apoteket har også noe du kan blande i vannet for å få i deg salter og slikt. Så lenge du får i deg veske tror jeg det går bra, men skader ikke å ta en telefon til lege hvis du føler deg usikker.
masse god bedring.

Apoteket har også noe du kan blande i vannet for å få i deg salter og slikt. Så lenge du får i deg veske tror jeg det går bra, men skader ikke å ta en telefon til lege hvis du føler deg usikker.
masse god bedring.
Sambo kom hjem med brustabletter som skal binde magen og holde på veske :) takk gud for sinksalva til vesla etter 23 dobesøk :p hehe..

Hipp hurra, da kastet poden opp over hele seg selv, meg og sofaen. To ganger i bøtten etter det.... Hadde håpet det skulle være nok med runden for under en mnd siden, jeg..... :( Krysser fingrene for at jeg blir spart denne gangen.

Back
Topp