Omgangssjuka

hoppedusa

Gift med forumet
VIP
Aprilbarna`15
Fantastisk, jeg har fått omgangssjuka og mannen min er dårlig. Skal ha barnebursdag i morgen for sønnen vår. Heldigvis har vi snille foreldre og svigerforeldre.

Men er det noe jeg må passe på siden jeg er gravid? Har ikke fått i meg så mye mat, men har fått i meg vann og cola.

Fantastisk, jeg har fått omgangssjuka og mannen min er dårlig. Skal ha barnebursdag i morgen for sønnen vår. Heldigvis har vi snille foreldre og svigerforeldre.

Men er det noe jeg må passe på siden jeg er gravid? Har ikke fått i meg så mye mat, men har fått i meg vann og cola.
Uff så kjedelig, dårlig combo med barnebursdag og omgangssjuke!
Om det er som jeg hadde, er det hovedsak feberen jeg fikk beskjed om å være obs på:) fikk det først etter et par dager.

Uff så kjedelig, dårlig combo med barnebursdag og omgangssjuke!
Om det er som jeg hadde, er det hovedsak feberen jeg fikk beskjed om å være obs på:) fikk det først etter et par dager.

Okai, har ikke feber enda heldigvis.

Huff..
Hafde avlyst selskapet med tanke på å smitte gjestene (!)
Og passet på feber og væske :-)
...hadde nok kasta i meg en eske kulltabletter og bare sånn just in case liksom :-D
God bedring!

Ønsker deg god bedring! :-)

Her er også omgangssyke, for andre gang i år.
Det er ikke farlig for gravide, men hvil masse, og få i deg nok drikke! :-)

Vi har fått besøk nå, på eget ansvar, men ville nok avlyst bursdag med tanke på å smitte de andre. Brått er hele barnehagen/skoleklassen syk etter selskapet!

God bedring! :-)

Har fått feber og har tatt en paracet. Ringte jordmor vakta, hun sa hvis jeg fikk over 38.5 så måtte jeg ta paracet.

Jeg har gitt beskjed til gjestene at vi er syke så er det opp til dem om de vil komme eller ikke. Så langt har to stk meldt pass og én sagt de kommer. Hvis vi enda er syke i morgen så stiller mamma og svigermor opp som vertskap.

Back
Topp