omgangsjuke....

Alk84

Gift med forumet
herjer i barnehagen nå :( trenger virkelig ikke få det i hus nå så nærme asså :( nesten så jeg lurer på og holde guttungen hjemme så han kanskje slipper og bli smittet hvis ikke han allerede er det :( men han blir litt slitsom å ha hjemme og, for han har ganske mye energi i seg :) bra det asså, men holder med to dager hjemme... jeg får liksom ikke funnet på noe sammen med han og da har han det jo mye bedre i barnehagen hvor han kan leke... huff... nå skulle jeg ønske ikke faren måtte bytte helg... han skulle jo egentlig dit denne helga, men vi byttet for han skulle bort :( kjenner jeg ikke har lyst på spy og dritesjuken nå liksom...
hjelp meg alle sammen og krysse fingrene for at vi slipper unna denne omgangen :) kryss det som krysses kan :p

Oi uff ja nei det var ikke så hyggelig! Får håpe han ikke får det da.. Krysser fingrene jeg :-)

krysser fingrene for at dere slipper unna!! Sønnen min kom hjem.med diare på mandag, var fin i går og kom hjem.med diare i dag igjen :/ Jeg er heldigvis enda i form...bank i bordet!

Krysser fingrene for at dere slipper.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp