Omgang syka....hjelp. .

minesotesma

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Maiblomstene 2016
Er altså på ferie/besøk i sverige og nå har da altså omgang syken inntatt huset her . Først min gutt begynte på ettermiddagen og spydde siste gang natt til torsdag så nevøen hans.. han begynte spy samtidig som meg ca og spydde siste gang idag tidlig i 5 tiden..De har kun spydd 3 ganger hver.. men jeg slutter aldrig det er det værste omgang syka jeg har hatt jeg bare spyr spyr tar jeg et glass brus spyr jeg det opp på kort tid spiste en chips idag 5 minutter og det kom opp igjenn ... har spydd masse hvit , krutt svart og grønt å gult som Gjør kjempe vondt .. er dette magesyre kanskje ? Har sovet 2 ganger 2 timer idag på dagen hjelper ikke !! What to do kjennes ut som magen vrenger seg fra innsiden. Og er kjempe sliten .. er 31 +2 gravid !! Noen som har et vidunder tips ?? Har prøve paracet også

Last edited:
Bland farris og eplejuice 50/50, ta små slurker. Ellers kan du prøve å spise litt loff/salt potetgull. Blåbær kan bidra til å binde litt. Ellers avkok fra ris. Det går heldigvis over av seg selv, men det kan være ganske voldomt mens det står på. Ønsker deg riktig god bedring!!

Det grønne er galle, det sorte er mest sannsynlig fra brusen hvis du har drukket litt cola.

Salte kjeks, potetgull, knekkebrød, cola, banan og blåbær bruker å hjelpe her i huset. Har omgangsyka selv nå så :p
Bruker å ta små slurker ofte, så det ikke blir så mye i magen avgangen..

Back
Topp