Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: teba
I mitt tilfelle får eg over 2.5 time med ferje en vei til det sjukehuset som vi liksom skal omdirigerast til innad i fylket....og da er det på tørre fine veier..em nå bur vi da på vestlandet og dette er jo mitt på tjukkaste vinteren!!!! Tenk da..over to timer i bil med ein fødsel som er i gang!!!!![:@]
HEILT UAKTUELT!!!!!!!
Sentralsjukehuset som vi skal omdirigerast til driver med ein raseringspolitikk på eid og lærdal får å på sikt få legge ned desse to sjukehusa. Enn så lenge har vi klart å rope høgt nok å få stoppa det..men kor lenge varer det??
Problemet er at på veien til dette andre sjukehuset kan vi ta ein annen vei og kome til eit anna sjukehus som ligg knappe timen unna..
men så ligg det i eit anna fylke og vårt sentralsjukehus har ingen avtale med dette! Difor får vi ikkje rett til dekka eigenandel på reisa til dette sjhuset.
ORIGINAL: tvilling38signerer denne jeg[:D]
GODT JOBBA!!!!!!!!
DETTE STÅR DET RESPEKT AV!!!!!!!
De ville gjøre det samme for noen år siden med fødeavdelingen ved Flora sjukehus. Da måtte de som bodde i ytre Bremanger først med båt og så med sykebil for å rekke inn til sentralsjukehuset i Førde. Heldigvis klarte de å beholde fødeavdelingen, etter intens kamp. Stå på ellers kommer de til å avfolke hele hjemfylket mitt. Det er få nok igjen der som det er!!!! (jeg vet jeg bor der ikke lenger, men det er fordi mannen vant[:)]. Sånn er det når en roter seg bort i en odelsgutt[:D])