Omg!

Negsinth

Forelsket i forumet
Fyttirakkern så sulten jeg er.. har hatt dårlig matlyst 28 uker, de to siste dagene er jeg umettelig.. kjenner det ordentlig i magen liksom at jeg er sulten- blir helt svett nesten.. altså det er ikke det at jeg i hodet er sulten, men kjenner det fysisk [emoji85] blir sulten 10 min etter et måltid.. sånn her kan jeg ikke ha det resten av tiden.. kanskje jeg spiser for dårlig mat.. ? Hva spiser dere?

Ulvehunger heter det her. Helt vanlig når man er gravid. [emoji4][emoji33]
Det er viktig å spise hver 3 til 4 time.
Jeg prøver å spise sunn mat med gode fettkilder som avokado, fisk etc. Og grønnsaker. Rå grønnsaker er min største craving i dette svangerskapet.

Jeg har begynt å bli sulten om natta, og har derfor innføret et måltid før jeg legger meg. Ellers spiser jeg frokost, lunsj og middag som før. Ikke mer eller oftere enn før. Kun lagt til et lite måltid (feks. yoghurt) før jeg legger meg.

Jeg er sulten i løpet av dagen, men spiser lite, føler det er helt fullt i magen! Men prøver å spise lite og ofte.

I første trimester og litt uti andre hadde jeg skikkelig ulvehunger, var lille larven aldrimett og spiste en gang i timen ca :p

Ulvehunger heter det her. Helt vanlig når man er gravid. [emoji4][emoji33]
Det er viktig å spise hver 3 til 4 time.
Jeg prøver å spise sunn mat med gode fettkilder som avokado, fisk etc. Og grønnsaker. Rå grønnsaker er min største craving i dette svangerskapet.

Uff. Kan ikke huske at jeg hadde det forrige svangerskap, da bare spiste jeg for morro skyld [emoji23][emoji23] tror jeg skal prøve meg på små måltider oftere

Føler magen rumler hele tiden. Spiser små måltider, ca hver 2-3 time, men er konstant sulten. Mye knekkebrød, grønnsaker, fisk eller andre typer rent kjøtt. Har svangerskapsdiabetes, så må være forsiktig med yoghurt, brød og frukt. Slitsomt.

Føler magen rumler hele tiden. Spiser små måltider, ca hver 2-3 time, men er konstant sulten. Mye knekkebrød, grønnsaker, fisk eller andre typer rent kjøtt. Har svangerskapsdiabetes, så må være forsiktig med yoghurt, brød og frukt. Slitsomt.
Jeg er også konstant sulten. Svangerskapsdiabetes her også. Så knekkebrød, salat og kjøtt er kosten her også. Men kjenner jo at det er masse karbohydrater kroppen skriker etter!!! Varer ikke så lenge med salater og knekkebrød akkurat. Jeg kommer til å bli kjempe usunn en periode etter fødselen, for da må jeg ha en pause fra salat, kylling og knekkebrød. Er så lei at jeg kaster opp snart:banghead::banghead:

Back
Topp