Omg...

onemoretime

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2020
Det er jo allerede født 3 mai barn jo! Er vell ikke lenge til vi også må lage oss en fødeliste :s

Håper ingen her inne føder så tidlig!

Uff, får håpe de holder seg inne en god stund enda!!

Håper virkelig ikke det skjer her nei. Utrolig at de klarer å redde de så tidlig, men det er vel ikke noe ideelt for noen :(

Håper våre holder seg inne så lenge de klarer mot termin ❤️

Håper virkelig ikke det skjer her nei. Utrolig at de klarer å redde de så tidlig, men det er vel ikke noe ideelt for noen :(

Det er jo fantastisk at de klarer å redde de ja :) men håper det ikke skjer noen her! Jm sa på min oul at livmortappen var lang og lukket :)

Det er jo fantastisk at de klarer å redde de ja :) men håper det ikke skjer noen her! Jm sa på min oul at livmortappen var lang og lukket :)

Fikk ikke noe beskjed om hvordan tappen min var jeg. Men da vil jeg tro at det så bra ut:)

Det er jo allerede født 3 mai barn jo! Er vell ikke lenge til vi også må lage oss en fødeliste :s

Håper ingen her inne føder så tidlig!
3 stk nå :nailbiting: uff.... håper våre babyer holder seg en mange uker ennå!

Hjelpes :D ! Rart å tenke på at sannsynligheten prosentvis så er det mulig en av oss kan føde om 2-3 mnd og :0

Hjelpe meg! Ennå en grunn med å komme i gang m oppussing/ begynne å kjøpe ting! :i krysser fingre for alle sammen :)

Jeg satser på at de holder seg i magen lenge ennå :)

Men nevøene mine er født i uke 26 og det er helt utrolig hvor flinke legene er med de små.

Åh.. Håper ingen her får ekstrempremature babyer... Håper ingen føder før tidligst i juni...

Back
Topp