Omg

• Trådstarter Trådstarter millia
  • Opprettet Opprettet
M

millia

Guest
Dette er faktisk drøyt å sende ut uten å vite om alt et gått bra. Hadde termin i februar men den babyen er død og begravet for lenge siden. Kommer dette pga babyverden tror dere? Kan ikke huske å ha registrert forrige svangerskap noen andre steder.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1394211052732.jpg
    1394211052732.jpg
    33,3 KB · Visninger: 162
Det kan våre du har glemt å endre profil infoen din.

Jeg fikk og en slik, kan være man har registrert seg en plass eller ikke endret profilen sin.

Skjønner det må være noe sånt, men når det galt med babyen går man jo gjerne ikke på babyforum lenger. Kanskje for å si hadet på forum men var ikke i mine tanker at jeg burde avregistrere noe. Får alle som glemmer å ta vekk terminen sin slik reklame i posten? Synes det er litt korttenkt. Men ikke sikkert det kommer herfra da, kanskje en moderator vet det? Hadde det kommet en generell bokklubbreklame "tilfeldigvis" i posten hadde jeg ikke reagert, men denne er jo knyttet til et spesifikt svangerskap. Syns bare det var litt trist å få den, kanskje noe for de å tenke på?

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app

Syns jeg så det stod goboken på den? Det er sandviks som har det (samme eiere som babyverden). Så spørs om det er for at du kanskje ikke har oppdatert brukeren din?

Jeg hadde termin i februar selv og mistet, men endret infoen igjen så fort jeg mistet og jeg har ikke fått noe.

Burde heller vert sendt ut til de som har registrert barn med fødselsdato.

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app

Det er jo helt tragisk!

Sent from my iPad using BV Forum

Har jo meldt meg inn selv så skjønner det jo, men etter å ha hørt litt rundt så er det veldig mange som har fått lignende. Kunne jo vert noe å gruble litt på.. en automatisk sjekk på om medlemmet har vert aktivt for eks...eller vente til fødselsdato er registrert. For det der er suuuurt altså. Eventuelt droppe den personlige "kjære nybakt mamma" delen.. faaaalskt

Fikk slik da jeg mistet forrige gang. Var min egen feil, jeg som ikke hadde fjernet termindato på babyverden. :) Man godkjenner jo at man kan få slikt i posten når man registrerer seg. Og alt dette går elektronisk, er ingen som fysisk sjekker opp dette.

Ja, hadde sikkert ikke reagert om det bare var en generell reklame som kom...men men..

Veldig kjedelig påminnelse om hva som kunne vært, du kan jo sende en mail til Sandvik og høre hva som har skjedd.

-Taster fra appen-

Skjønner jo hva som er skjedd, men de kunne kanskje droppet den overskriften. Mange som mister og er ikke alle som tenker på at de må inn på babyforum for å oppdatere da..

Er jo ikke meningen, men det må jo være å strø salt i såret... Tragisk....

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp