OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vand

Forumet er livet
Jeg har fått meg en IPHONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Og vet dere hvorfor???? [8|][8|][8|]

Fordi jeg har blitt så søt og snill på mine gamle dager! (

haha! er du så snill du da??

hvem er det som syns det da?

heldige du, som har fått d...

har så lyst på ny mob, men aner ikke hvilken jeg skal velge[;)]

Hehehee...hvordan funker det for gamlemor da?[8D]

GAMLEMOR FÅR IKKE TIL!!!!!!!!!!!!!! [:@][:@][:@]

Mannen min mener jeg har blitt søt og snill[8D][8D][8D]

hehe, heldig da[:D][:D]
skjønner ikke bæret av sånt jeg[:-]

ORIGINAL: *Emma08*

hehe, heldig da[:D][:D]
skjønner ikke bæret av sånt jeg[:-]

ikke jeg heller[:-][:-][:-] DRITVANSKELIG!!!!!!!!!!!!!!!!! [&:][&:][&:]

off off off... Så du også har hengt deg på touch telefon manien.. Holder meg til gamle knappe telefoner jeg[8D] Lett og forstå er dem også[:D]

MEN, GRattis. Nå kan du spille angry birds[8D]

ORIGINAL: ..christine..

off off off... Så du også har hengt deg på touch telefon manien.. Holder meg til gamle knappe telefoner jeg[8D] Lett og forstå er dem også[:D]

MEN, GRattis. Nå kan du spille angry birds[8D]

kan ikke si det høyt, men savner gamletelefonen min allerede........ syns det er forferdelig vanskelig å skrive meldinger..... [:-][8|]

hehe.[:D]

for det første er du ikke gammel ( vi er VELDIG UNG enda selv om vi har familie)
[8D]

samboeren min var så negativ til iphone,men nå skal han ha seg en selv! haha!

APPLE IT IS

ORIGINAL: tosmågull*

hehe.[:D]

for det første er du ikke gammel ( vi er VELDIG UNG enda selv om vi har familie)
[8D]

samboeren min var så negativ til iphone,men nå skal han ha seg en selv! haha!

APPLE IT IS

Han kaller meg ikke for gamla pga alderen eller familien, men de siste 2-3 årene har jeg overhodet ikke villet lære meg noe ny teknologi!
DERAV=GAMLA[8D][8D][8D]

Bra at han liker den da, får håpe jeg også gjør det! [8D]

Grattis!! Du kommer fort inn i det, og da vil du aldri bytte den!! [:D]

hmmm mannen min syntes ikke jeg er så gammel og snill.. jeg har en hærpa tlf med ødelagt høytaler så de jeg snakker med hører meg nesten ikke[>:] å jeg får ikke ny tlf...

heldig du Vand[:)] øvelse gjør mester[;)]

ORIGINAL: shorty86

hmmm mannen min syntes ikke jeg er så gammel og snill.. jeg har en hærpa tlf med ødelagt høytaler så de jeg snakker med hører meg nesten ikke[>:] å jeg får ikke ny tlf...

Da må du fortelle han at du er gammal og snill og vil ha deg ny tlf! [8D][8D][8D]

Jeg har hatt iphone i to år snart. Og det kun fordi mannen min ville ha det men må ta til takke med det han får gjennom jobben[8D] Kommer aldri til å høra at jeg er blitt søt og snil i allefall[8D]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: shorty86

Da må du fortelle han at du er gammal og snill og vil ha deg ny tlf! [8D][8D][8D]

jeg sa det her om dagen da han var inne for å kjøpe ny data at jeg hadde et lite håp om at han hadde kommet ut med en ny tlf til meg men han vet ikke hva jeg vil ha sier han.. jeg klarer jo ikke kjøpe noe riktig når jeg er i butikken en gang sier han[:)]

Back
Topp