OMG!

lenamamma90

Elsker forumet
Herremin, det er noen i leiligheten opp og flytter ut tinger ! å de bråker sånn !! høres ut som det er 1000 hester oppå der !! å Lucasn har jo selvfølgelig akkurat lagt seg !! Det slår aldri feil !

Var til øre-nese-hals iste, ørene var fin nå. Syns legen var litt rar jeg da.. han bare eeh han er for liten til dren enda så hadee liksom[:'(] jaja, han hadde nå ikke noe nå vertfall *krysserfingrene* Håper han holder seg frisk en stund nå, for jeg er MEGET lei av sykdom [8D]

ble litt syteinnlegg dette[8D] jaja

huff ja er det ikke typisk ?? er til og irritere seg grønn over sånne ting[:'(]

Men så flott at lillegutt ikke hadde vondt i øra sine mer :) wiiiiii, sånt liker vi[:D]

ORIGINAL: Lussa88

huff ja er det ikke typisk ?? er til og irritere seg grønn over sånne ting[:'(]

Men så flott at lillegutt ikke hadde vondt i øra sine mer :) wiiiiii, sånt liker vi[:D]

Sånt liker vi ja[:D]

TYPISK![:@]

Men godt og høre han ikke hadde ørebetennelse igjen!:) Nå håper jeg han holder seg frisk leeeenge, dere har virkelig hatt deres del med sykdom.

ORIGINAL: FrøkenH

Men godt og høre han ikke hadde ørebetennelse igjen!:) Nå håper jeg han holder seg frisk leeeenge, dere har virkelig hatt deres del med sykdom.

Ja, det var godt ! håper jeg og, han fikk seg akebrett til julegave, å han har ikke fått prøvd det enda pga ørebetennelsene[:'(]

sign![:)]

ORIGINAL: lenamamma90

Ja, det var godt ! håper jeg og, han fikk seg akebrett til julegave, å han har ikke fått prøvd det enda pga ørebetennelsene[:'(]

dåkk får prøv det no da vett[:D] for no kom det jo snø igjen[:'(]

ORIGINAL: dramaohmama

sign![:)]

signerer denne ...[:D]

Back
Topp