OMG!!!

x1xTwGirly88

Gift med forumet
gutten min går rundt bordet[&:][:)] såååå gøy.. han e kjeeeempe flink han går å går å går, han reiser seg etter ALT!!![:D] dette er gøy altså!! han hadde ett lite fall i dag og[:(] dakar, første gangen han detter å slår seg[:(]

ORIGINAL: Lille Bea

Så moro da[:D] Har en her hjemme også som holder på sånn om dagen[:)] det blir noen fall ja, men det tåler de vettu[:)] nesten verre for mamman...[;)]

hehe[:D] ja men han var seriøst i sjokk[:(] hehe men sånn går det når han er så flittig!![:D]

ORIGINAL: *dodgegirl87*

så herlig da[:)]

eg vet det[:)] gjett om pappan kommer til å bli stolt når han kommer hem å ser ka gutten klarer!![:D] 

ORIGINAL: Nahemah

Så morro, er så gøy når de begynner å røre mer på seg[:D]

eg vet det!!![:D] weeeee.. det er kjempe gøy...[:)]

mhm, vilde reiser seg også etter det meste... er litt ekkelt, for hun har langt fra noe god balanse, men er så sta at hun hyyyler ut krigsropene sine helt til hun står - og kansje ramler [&:]

er kjempegøy, så mye som skjer med de små for tiden [:)]
men krever litt også da... føler ikke jeg kan slippe henne av syne for øyeblikket [8|]

ORIGINAL: **Flash**

mhm, vilde reiser seg også etter det meste... er litt ekkelt, for hun har langt fra noe god balanse, men er så sta at hun hyyyler ut krigsropene sine helt til hun står - og kansje ramler [&:]

er kjempegøy, så mye som skjer med de små for tiden [:)]
men krever litt også da... føler ikke jeg kan slippe henne av syne for øyeblikket [8|]

nei det kan ikke jeg heller[&:] er helt forferdelig vanskelig å komme seg ut å røyke nå!![:D]

Back
Topp