OMG!

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Skal Ridge gifte seg med Taylor? [8|]
Uten at Brooke vet om det?

[8D]

svitsja akkurat over, har itj sjett d på en evihet. MEN, ho Taylor e så sinnsykt OPERERT OPERERT OPERERT OPERERT! Ansikte så jo helt gummi ut!

mhm... Lurer på hvor mange ganger han skal gifte seg med hver av dem før de inser at fyren er en oppskrytt superdust.
Og lurer på hvor mange ganger alle skal gifte seg med hverandre før jeg inser at hele serien faktisk er superdust[8|][:-]

har et poeng Minibille.. [:D]
Men jeg ser veldig sjelden på det, da jeg vanligvis er på jobb i disse tider.. Men JEEEZES så teit! Hvor mange ganger han han gifta seg med henholdsvis Taylor og Brooke?? Jeg dør på meg.. He isn't ALL that heller.. [:'(] MEN Taylor og Brooke liker han tydeligvis..

HAHHHAHAHAAH jeg elsker at det er flere enn meg som ser på Glahor[:D][:D][:D](og nei,det var ikke en stavefeil[8D])

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

HAHHHAHAHAAH jeg elsker at det er flere enn meg som ser på Glahor[:D][:D][:D](og nei,det var ikke en stavefeil[8D])

Hahahahahahahahaa! Brooke er jo Gla'hora over alle.. Har jo hatt med med alt som kan krype å gå i serien.. Ridge og faren og broren og halvbroren og svigersønnen og jah.. Og stjeler jo alle mennene til dattra.. *ler*

Men man kan jo ikke annet enn å bli bergtatt da.. [8D]

ORIGINAL: Almyrida81

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Hahahahahahahahaa! Brooke er jo Gla'hora over alle.. Har jo hatt med med alt som kan krype å gå i serien.. Ridge og faren og broren og halvbroren og svigersønnen og jah.. Og stjeler jo alle mennene til dattra.. *ler*

Men man kan jo ikke annet enn å bli bergtatt da.. [8D]
Det er jo faen meg helt sykt hvor hun skifter menn..hhahahah....det er så sykt morsomt...[:D][:D]

ORIGINAL: Minibille

mhm... Lurer på hvor mange ganger han skal gifte seg med hver av dem før de inser at fyren er en oppskrytt superdust.
Og lurer på hvor mange ganger alle skal gifte seg med hverandre før jeg inser at hele serien faktisk er superdust[8|][:-]

Hahahahahaha!

skavisee.. Brooke har hatt et forhold til Eric, ridge og thorne som er henholdsvis far og sønner. Hun har barn med Eric og hennes sønn er både stesønn OG halvbror til Ridge de gangene de er gifte. Hun har barn med ene eksmannen til dattera si og har vært gift med den andre eksmannen til dattera si.
Den siste eksmannen til dattera har hun også et slags barn med, men barnet ble bært fram av ekskona til to av hennes eksmenn som også har vært sammen med den eldste sønnen hennes...

det var Brooke, the short version.

Back
Topp