OMG!!!!

SeHvaSomSkjer!

Elsker forumet
Min 19 år gamle bror og hans 15!! år gamle kjæreste har akkurat funnet ut at hun er gravid. Var på UL i dag, 12 uker på vei og ikke bare det, de venter tvillinger!!!!!!! Begynte rett og slett å le når mamma fortalte det men tror nok det kom av at eg fikk et lite sjokk!!

Litt tragikomisk så får da mine foreldre fra å bli besteforeldre til 4 til å bli besteforeldre til 8 i løpet av 2 måneder siden min søster også er gravid i 8. uke[8D]

(må legge til at broren min bor ikke i Norge så han har ikke gjort noe ulovlig selvom det kanskje burde vært det[8|])

[:-][:-][:-]

oisann, tenk 15 år år og skal bli tvillingmamma!!

kan jo bare si en ting, og det er lykke til![:-]

OI, herreguuuuuuud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tenk å være 15-16 år og tvillingmamma[:-][:-][:-]

Kan jeg spørre hvor de bor?

Litt kjedelig at foreldra dine blir besteforeldre for så mange på en gang da, er ikke like lett å gi så mye oppmerksomhet til ALLE da.

Her er det faktisk ingen andre barn enn tulla mi i hennes genarasjon i min og bf sin familie. Så nurket blir nr 2[;)]

Wow! Det var litt å svelge! [:D] Gratulerer som kommende trippeltante da! [;)] 

Oj! Jeg fikk faktisk frysninger [8D] Masse lykke til [:)]

Uff såååå tragisk. Håper han tar ansvar tar seg en jobb og sparer opp penger. For det kan de trenge. 15 år stakkars er jo bare barnet. Hvordan kan han finne på ha sex med en så ung jente. Burde nesten blitt bura inne men det hjelper jo ingen nå som hun er gravid.

åh herregud, vet ikke hva jeg skal si jeg. gutten vår skal i allefall læres opp til å bruke kondom i god tid før han bir 16 eller no.. . Jeg nekter å bli bestemor i en alder av 40 år i allefall

Wow, litt av en historie!
Mamma ble gravid med søstra mi da hun var 15 og pappa var 21. Men hun hadde bare en å ikke to [8|]

ORIGINAL: knotiknoM

OI, herreguuuuuuud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tenk å være 15-16 år og tvillingmamma[:-][:-][:-]

Kan jeg spørre hvor de bor?

Ja, det er helt utrolig, ikke bare en men to!!!!!! Kommer nok til å bli ganske stritt for de kan du si.
Vil ikke ut med hvor han bor siden eg ikke vil risikere å avsløre meg selv ennå. Men du finner det nok ut etterhvert[;)]

ORIGINAL: mawii

Wow! Det var litt å svelge! [:D] Gratulerer som kommende trippeltante da! [;)] 

Takk for det[:D]

ORIGINAL: 2 jenter 1 spire

Uff såååå tragisk. Håper han tar ansvar tar seg en jobb og sparer opp penger. For det kan de trenge. 15 år stakkars er jo bare barnet. Hvordan kan han finne på ha sex med en så ung jente. Burde nesten blitt bura inne men det hjelper jo ingen nå som hun er gravid.

Nå kan ikke eg akkurat svare på hvordan han kunne finne på det men det er ikke akkurat som dette var ett one-night-stand. De har vært kjærester i godt over ett år. Og som eg skrev i hovedinnlegget så bor de ikke i Norge. Der de bor er den seksuelle lavalderen 15 år så uansett hva eg eller du syns om den saken så han har ikke gjort noe ulovlig! Fikk bare behov for å forsvare broren min litt siden eg syns dette innlegget var unødvendig hvasst. Men når det er sagt så syns eg absolutt ikke dette er greit, men gjort er gjort og nå må eg bare prøve å støtte dem!

Han har forresten også jobbet med skolen i 2 år allerede og kommer helt sikkert til å ta ansvar.

Hehe... jeg tenker tydelig litt annerledes enn dere, for jeg tenker at dette greier dem nok helt sikkert! Tidlig - ja absolutt!! Men med støtte og hjelp fra familien, går det mest utroligste an! Det er utrolig synd hun går glipp av hele ungdomstiden sin, men hun kommer til å vokse på det de neste månedene... Og mest sannsynlig greie oppgaven som mamma helt fint![:)]

Og at han hadde sex med ei på 15 er faktisk ikke så uvanlig idag, selv i Norge! Ikke at jeg støtter det, ville bare si det...[;)]

Jaja.. litt tidlig. Men bedre med barn tidlig enn ikke barn overhode[:)]

Jeg har brukt prevensjon av hormon i mange år og samme med søstra mi og vi har slitt med å få barn.
Min Tiril får ikke begynne med p-piller av dagens type. Heller barn tidlig enn å slite i årevis.[:)]

Back
Topp