OMG!!!! *Paradise hotel*

Vand

Forumet er livet
Søskenbarnet mitt skal være med på den nye sesongen av Paradise hotel! [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Gutten som skulle bli pilot.. Har bare 6-ere og er DEN gutten liksom! Men neida, hoppet av alt, dro på backpacking! Veldig greit det altså, men PARADISE HOTEL????????????? [:@]

Melder meg ut av søskenbarn-skapet med han! [>:][>:][>:][>:][>:]

ORIGINAL: *MissMe*

Hahahaha.... Rabla for han og??[8D][8D]

Ja, tydeligvis! Tror psykiatrisk post hadde vært bedre enn paradise hotel!!!!!!!!! [:@]

hehe skjønner greia[:)] men da må jeg jo følge med litt å da[:)] hihi

ORIGINAL: shorty86

Det skal IKKE jeg!!!!!!! Vil gjerne se han i øynene igjen! [8D][8D][8D] For han er en skjønn gutt, som jeg mener tar feil valg nå! [;)]

Og jeg har faktisk passet han mye OG skiftet skit-bleie på han, såh! [8D][8D][8D][8D]

her er bilde, han står i midten med rutete shorts...... jajaja....... må jo le litt av han da[8D]

ORIGINAL: Vand

Det skal IKKE jeg!!!!!!! Vil gjerne se han i øynene igjen! [8D][8D][8D] For han er en skjønn gutt, som jeg mener tar feil valg nå! [;)]

jeg kjenner til den irriterende fortvilte følelsen[8|] får håpe han får opp øynene snart da... det er vel kanskje ikke den beste reklamen for seg selv å være med der

ORIGINAL: Vand

jeg kjenner til den irriterende fortvilte følelsen[8|] får håpe han får opp øynene snart da... det er vel kanskje ikke den beste reklamen for seg selv å være med der

Det er ikke det, men han må bare gjøre som han selv vil........ Hadde bare ALDRI trodd at han skulle bli med på noe sånt! [&:]

jeg kjenner han helt til venstre med tatoveringa. Forstår ikke mennesker som er med på sånne program, men akkurat at Ole Christian er med kom ikke som noe sjokk.

[;)] han hadde en vellldig fin kropp da vand[;)]

hoho, må jo nesten følge med nå[:-] selv om jeg ikke liker programmet!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA[8D]

Back
Topp