>Spyro< Jeg er bare meg jeg 19 Mai 2012 #21 Hehe, herlig :P Har selv hatt høylytte naboer, men det har visst jeg og mannen og vært fant vi ut. De sa en gang til oss vi måtte være litt mer rolige :P Da svarte vi at det måtte de også. De ble flauere enn det vi ble hvertfall Glad jeg har enebolig nå :P
Hehe, herlig :P Har selv hatt høylytte naboer, men det har visst jeg og mannen og vært fant vi ut. De sa en gang til oss vi måtte være litt mer rolige :P Da svarte vi at det måtte de også. De ble flauere enn det vi ble hvertfall Glad jeg har enebolig nå :P
>Spyro< Jeg er bare meg jeg 19 Mai 2012 #22 Hehe, herlig :P Har selv hatt høylytte naboer, men det har visst jeg og mannen og vært fant vi ut. De sa en gang til oss vi måtte være litt mer rolige :P Da svarte vi at det måtte de også. De ble flauere enn det vi ble hvertfall Glad jeg har enebolig nå :P
Hehe, herlig :P Har selv hatt høylytte naboer, men det har visst jeg og mannen og vært fant vi ut. De sa en gang til oss vi måtte være litt mer rolige :P Da svarte vi at det måtte de også. De ble flauere enn det vi ble hvertfall Glad jeg har enebolig nå :P