OMG, folk overasker meg!!

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Sambo kom hjem istad å forklarte at han hadde funnet en mobil på et sted han jobber ( han blir sendt rundt til forskjellige bygg) Han hadde først bare holdt øye med den i tilfelle noen hentet den. Men det gjorde det ikke, så han tok den med hjem så han kanskje kunne finne ut hvem den var sin. Da han kommer hjem å prøver å ringe et nr på mobilen så finner han ut at det ikke er sim kort i den.. jaja tenker vi..

Så vi ringer fra en annen mob, og omsider via masse folk ringer da eieren til mobilen. Da han forteller at den ikke har sim kort i den blir hun sint og begynner å mase om at : Jamen det skal da være det i den, og det var det i den da jeg la den fra meg! Og beskylder sambo for å ha rotet den bort[8|]

Til slutt etter at sambo prøver å forklare at det ikke stemmer og at han ikke vet hvor den isåfall er blir de enige om at han skal levere den i resepsjonen på samme bygg.

Dama er sur under hele tlf samtalen og til slutt bare legger på, UTEN å si takk eller noe!![:@]

Kjenner jeg blir forbanna!

"takk for at du fant telefonen min", liksom...[8|]

Man kan da sperre sim-kortet og få bestilt nytt..
Dyrere med ny tlf da..

ORIGINAL: EricaJenta

Sambo kom hjem istad å forklarte at han hadde funnet en mobil på et sted han jobber ( han blir sendt rundt til forskjellige bygg) Han hadde først bare holdt øye med den i tilfelle noen hentet den. Men det gjorde det ikke, så han tok den med hjem så han kanskje kunne finne ut hvem den var sin. Da han kommer hjem å prøver å ringe et nr på mobilen så finner han ut at det ikke er sim kort i den.. jaja tenker vi..

Så vi ringer fra en annen mob, og omsider via masse folk ringer da eieren til mobilen. Da han forteller at den ikke har sim kort i den blir hun sint og begynner å mase om at : Jamen det skal da være det i den, og det var det i den da jeg la den fra meg! Og beskylder sambo for å ha rotet den bort[8|]

Til slutt etter at sambo prøver å forklare at det ikke stemmer og at han ikke vet hvor den isåfall er blir de enige om at han skal levere den i resepsjonen på samme bygg.

Dama er sur under hele tlf samtalen og til slutt bare legger på, UTEN å si takk eller noe!![:@]

Kjenner jeg blir forbanna!

Vet du hva? Da hadde jeg faktisk vurdert å bare droppe å levere telefonen i den resepsjonen...
Virka jo ikke som hun var videre glad for at telefonen ble funnet..[:-]

Herregud!!

Jeg var ute for en liknende situasjon en gang! Jeg hadde tatt feil jakke på byen. Dette er da mange år siden. Da jeg kom på narch merket jeg det og fant en mobil i lomma. Bladde gjennom tlf boken og havnet på "mor" Ja,så ringte mor da. For regnet med de ville vite jeg hadde jakke og mobil. men ingen tok tlf. Dagen etterpå ringte mobilen og jeg tok den. Hun dama som eigte jakken var FLY forbanna på meg og skulle anmelde meg for stjeling og det ene og det andre. Hva jeg hadde med å ringe SVIGERMOREN hennes midt på natten for?? Full klikk! Jeg ble jo livredd! For et hespetre!

Konklusjonen er jo den at de skal bare være glade for at noen gidder å ta seg tid til å lete opp eieren. Ikke alle som gjør det! Grr[:@]

ORIGINAL: Vani

Gå ut i garasjen og legg den bak venstre bakhjul.
Rygg så 30 cm!
Legg den i en konvolutt og lever den i resepsjonen!

Merk konvolutt med "BARE HYGGELIG!"

ORIGINAL: Vani

Gå ut i garasjen og legg den bak venstre bakhjul.
Rygg så 30 cm!
Legg den i en konvolutt og lever den i resepsjonen!

Merk konvolutt med "BARE HYGGELIG!"

hehe... ja er det jeg har lyst til...[:D] men nå har hun jo nr hans og dermed adressen... ellers hadde jeg ikke giddi å levert den tilbake tror jeg..[8|]

Back
Topp