OMG er det mulig??

MiniMus

Forelsket i forumet
Hei Jenter er hjemme fra føden,var der over natta.
Har SF 3 prot urinen og fortsatt ganske høy blodtrykk.[:(]
Men hør her i natt våkna jeg ca kl 04.00 rett under meg skjer tydligvis en fødsel hun skreik og grina at jeg blei så redd at jeg nesten spyddddde.Det passet seg ikke å høre no sånt for meg som er fra før liiiiiv redd for fødsel.[:(][:(][:(][:(][:(][:(]UFFF JEG KOMMER SERIØST TIL Å NEKTE Å FØDE VAGINALT FRA OG MED I DAG[&:][&:][&:]

Uff da.. Det hørtes ikke kjekkt ut.. Men det går helt fint skal du se..;)

Vi tåler å ha litt vondt.. Tenk så stolt du kan være etterpå..:)

det er forskjell fra person til person da...
og når man skriker er det som regel siste fase når man trykker... hehe

husk at du får smertestillende og det er ikke tull engang men du glemmer ALT når du får den lille oppå deg ;D

jeg har hatt både ks og vanlig og jeg anbefaler vanlig,... man mister så mye når man tar ks..
lykke til og dette går bra skal du se :D

Jeg lå 5 dager på føden å venta jeg.... DET ble mye skrik det! (ullevål) MEN fødte vaginalt den gangen også[;)]
Men hjelper gjør det ikke nei - går nok bra med deg! Lykke til!!

kan forstå du ble litt skremt da ja[&:]
jeg hyyla og skreik jeg også men når jeg fikk epedural kom det ikke et piip etterpå:)
så det funka veldi bra for meg.
kansje noe annet funker for deg:)
du klarer det sååå bra skal jeg si deg!!

Trodde ikke man ble sent hjem med SF jeg, iallefall ikke så sent i sv.skapet. Men nå kan jo ike jeg noe om det d a forsåvidt..

Angående hylinga, så høres det så mye værre ut en det er.  Det er mange som hyler fordi man føler at man får mye mere krefter. Jeg følte iallefall det. Følte at jeg fikk trykt ekstra nedover når jeg hylte.

Ja det kommer nok til å gjøre vondt, men det overlever du og når du har babyen din på brystet er nok det meste glemt.

LYKKE TIL. det kan skje når som helst nå[:)]

Back
Topp