Omelettegg...

*lykkeligst*

Forumet er livet
Seriøst?! Vet det er gammelt nytt, men så akkurat reklame for det...

Selger det? Har noen her inne kjøpt det? Evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg ser bare ikke grunnen. Du må jo likevel kutte opp grønnsaker og slikt. Det eneste du slipper er jo å hakke egga, og hvor vanskelig og tidkrevende er det egentlig?

Det er noe av det dummeste jeg har sett i butikken.
Jeg kommer ikke til å kjøpe det iallefall. Mye jeg kan finne på å betale ekstra for, men å kakke 6 egg og røre de sammen er ikke en av de tingene.

Det er det DUMMESTE jeg har sett! Men jeg kan tenke meg at noen (f.eks. menn....) kjøper det fordi det er jo tross alt ikke så lett å lage så god omelett som fruen emoticon

Syns også det er helt utrolig at man kan lage noe slik.
Blir aldri å kjøpe slik for å ha hjemme. Men når man skal på hyttetur så er det veldig greit å slippe å være redd for knuste egg i tingene man skal ha inn.

Jeg prøvde det en gang og synes det var fryktelig lettvint da, hehe :) Ser ikke problemet egentlig.

Henriettemamma skrev:
Det er noe av det dummeste jeg har sett i butikken.
Jeg kommer ikke til å kjøpe det iallefall. Mye jeg kan finne på å betale ekstra for, men å kakke 6 egg og røre de sammen er ikke en av de tingene.

neinei.. Du må riste boksen før du tømmer eggene! Så egentlig betaler man for kakkede egg.. Og både kakking og røring har jeg god hjelp til i treåringen!:P

Jeg har ikke kjøpt og kommer ikke til å kjøpe. Men jeg ser prior sin grunn. Da kan de bruke opp odde og ødelagt egg til noe og....

Back
Topp