menemenem Gift med forumet 10 Jun 2006 #1 omega 3 , ska vist oxo være noke so ska gjer slik at en ikkje rivna onder fødsel...[8|] flejre so he fått hørt det ?
omega 3 , ska vist oxo være noke so ska gjer slik at en ikkje rivna onder fødsel...[8|] flejre so he fått hørt det ?
Monkaponka Forumet er livet 10 Jun 2006 #2 Så fint da! Jeg har tatt 3 stk TriOmega tabletter pr dag gjennom hele svangerskapet[;)]
FirstTime Elsker forumet 10 Jun 2006 #3 hihi..ferdig på en to tre du da monicus! neida bare tuller... tatt to selv jeg! hadde jo vært kjekt om det hjalp..
hihi..ferdig på en to tre du da monicus! neida bare tuller... tatt to selv jeg! hadde jo vært kjekt om det hjalp..
Monkaponka Forumet er livet 10 Jun 2006 #5 Beste nyheten på lenge! Glir godt hos deg og da FirstTime[:D]
Dorothy_1 Gift med forumet 10 Jun 2006 #6 Har Ikkje hørt det, Men håper at det stemmer, Jeg har brukt det I mange År... [:D]
menemenem Gift med forumet 10 Jun 2006 #7 so no går d i bringebærblad kapsla å omega 3 hehe , rivna ej noso vejt ikkje ej also[8|]