Omega 3

UnicornK

Betatt av forumet
Novemberbarna 2021
Hei.
Hvilken Omega 3 tar dere? Jeg har nycoplus gravid vitaminer, men jeg klarer ikke å svelge omega tabelettene, da jeg synes de er alt for store.. Så jeg har gått til innkjøp av omega 3 gelefiskene istede, men lurer på om det kanskje er bedre med flytende tran fremfor disse?

Jeg bruker lifeline gravid sine. De er ganske store men jeg klarer å ta de samtidig.

Men jeg reagerer på den blå tabletten. Den lukter hy og spetakkel, skjønner ikke hvorfor? Noen som vet?

Bruker vanlig Nycoplus omega-3 multivitamintabletter. Sammenlignet innholdet fra disse med gravidvitaminer, og de inneholder omtrent det samme - til mye lavere pris! Spesielt siden Vitus apotek ofte har de på 2 for 1 eller 50% :) Ingen ettersmak og relativt små kapsler. Den ene typen gravidvitaminer fikk jeg kløe på hele kroppen av, så derfor jeg gjorde litt research på dette:)

Jeg bruker lifeline gravid sine. De er ganske store men jeg klarer å ta de samtidig.

Men jeg reagerer på den blå tabletten. Den lukter hy og spetakkel, skjønner ikke hvorfor? Noen som vet?

Jeg bruker også disse og har siden jeg begynte slitet veldig med den blå tabletten pga lukt og smak. Tenk å lage noe slikt til gravide :confused::hungover:
Den er, ettersom jeg har forstått, tilsatt blåbær og det er nok det som skaper denne lukten/smaken :dead:

Jeg bruker også disse og har siden jeg begynte slitet veldig med den blå tabletten pga lukt og smak. Tenk å lage noe slikt til gravide :confused::hungover:
Den er, ettersom jeg har forstått, tilsatt blåbær og det er nok det som skaper denne lukten/smaken :dead:

Jeg bruker også disse. Og reagere veldig på de blå også :wtf::dead:
Reagerte ingeting under min første graviditet. Da gikk det helt fint å ta deo_O

Vanlige her også :) tar de til vanlig.
Men tror jeg må begynne å ta på kvelden, for å brekke seg fører til stygg transmak i munnen hele dagen :p

Back
Topp