Ombygging forum!

J

Janet

Guest
Hei,

som dere vet arbeider vi med å gjøre forumstrukturen her inne bedre. Vi skal splitte opp termingruppene og legge årene 2014 - 2011 høyere opp på hovedsiden vår og de resterende barselgruppene skal plasseres nederst.

En liten misforståelse i dag førte til at disse allerede nå er splittet, 2014 - 2011 er flyttet høyere opp.
De resterende er flyttet lengre ned, de skal flyttes helt ned på hovedsiden.

Beklager at dette kom som en overraskelse i dag. Vi vil selvsagt at alle skal få beskjed om slikt før det skjer!

Hei! jeg er helt ny her.. men jeg klarer ikke å legge inn min alias: kallenavnet istedet for navnet mitt her.. Vil gjerne ha det anonymt kallenavn foreløpig til det blir offiselt senere. Vet du noe om d?

Hei! jeg er helt ny her.. men jeg klarer ikke å legge inn min alias: kallenavnet istedet for navnet mitt her.. Vil gjerne ha det anonymt kallenavn foreløpig til det blir offiselt senere. Vet du noe om d?

Du har Januarbarn2014 som alias. Vil du ikke ha det?

Du kan endre aliaset ditt ved å klikke oppe til høyre på "Januarbarn2014", deretter klikker du kontaktdetaljer, så endrer du aliaset i boksen som heter "Kallenavn".

Fikk du det til?

Back
Topp