Om ti minutter skal jeg

Anis

Gift med forumet
Ringe legen[&:] Vet ikke helt hva hun kan hjelpe meg med, menmen, greit å sjekke..

Sikkert greit å være litt i forkant av ting[:)]

Lykke til!! [:)]

lykke til...[:D]

Fikk du time?

ORIGINAL: Vand

Fikk du time?

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

ORIGINAL: *Maik1*

Kan jeg spørre hvorfor du skulle ringe legen?

Tror nok det er noe som har gått meg hus forbi også... [8|]

Er begynt å deppe litt, så da er det greit å forebygge..fikk time, men ikke før 1 februar[&:]

ORIGINAL: Anis

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

ORIGINAL: *Maik1*

Kan jeg spørre hvorfor du skulle ringe legen?

Tror nok det er noe som har gått meg hus forbi også... [8|]

Er begynt å deppe litt, så da er det greit å forebygge..fikk time, men ikke før 1 februar[&:]

Flytt til Mo og få mitt legesenter, da hadde du allerede vært på time[;)][&o]

Anis: har du prøvd å meditasjon/yoga noe i den dur? Du vil bli overrasket over hvordan disse øvelsene frembringer endorfiner og andre godfølelseshormoner[:)].

Syns du skal gi det en sjangse frem til 1, februar iallefall[:)]. Å samle alle tankene på ett sted i noen minutter om dagen kan gjøre underverker, HELT sant![:)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Anis: har du prøvd å meditasjon/yoga noe i den dur? Du vil bli overrasket over hvordan disse øvelsene frembringer endorfiner og andre godfølelseshormoner[:)].

Syns du skal gi det en sjangse frem til 1, februar iallefall[:)]. Å samle alle tankene på ett sted i noen minutter om dagen kan gjøre underverker, HELT sant![:)]

Er ikke noen her i nærheten som driver med slikt er jeg redd..

Hmmm... siden du ringer fordi du er redd for at det skal utvikle seg, så burde du vel på en time før 1.febuar!!![:'(]

Æsj, dette var kjedelige greier...

men hvis du merker med deg selv at det bare går den "gale" veien så får du bare ringe igjen forklare hvordan det er... for jeg syns det er veldig flott at du er i forkant som vand sier....

lykke til og håper det går oppover snart!

ORIGINAL: Anis

ORIGINAL: Tjukkaaa

Er ikke noen her i nærheten som driver med slikt er jeg redd..

Du trenger ikke treningsenter for dette :) last ned fra nett eller kjøp en dvd med klassisk yoga eller hatha yoga. Selvom den timen jeg hadde i dag var bra så syns jeg egentlig dette egner seg best hjemme i stuen når man kan velge tiden selv og har fred i huset[:)]. Klassisk yoga handler så å si bare om pusten og kan gjøre kjempe mye for deg [:)][:)] eller jeg er ganske sikker på at det kunne hjulpet deg[:)]

Back
Topp