om SIF vaksinen

Lillezilje

Gift med forumet
har dere lest dette ?

http://www.vg.no/helse/svineinfluensa/artikkel.php?artid=10017884

Ja jeg har lest det og er kjempe glad for at ingen av oss tok den vaksina..var jo totalt unødvendig å ta den om man ikke var i risikogruppa[:-]

ORIGINAL: Rebecca85

Ja jeg har lest det og er kjempe glad for at ingen av oss tok den vaksina..var jo totalt unødvendig å ta den om man ikke var i risikogruppa[:-]

Helt enig. Og var nettopp pga slike ting som kommer frem nå at jeg IKKE tok den. Det samme skjedde jo med hjernehinnebetennelse vaksine som ble prøvd ut på 80tallet.

folk blir jo helt gale bare de ser en slik overskrift...
jeg synes det er å ta i LITT  for mye..

Jaja, bedre å være føre var vet du...

Ja, det har jeg lest. Finland har et normalt antall tilfeller av narkolepsi i år, men lurer på om de har flere, derfor stanser de vaksinen. HJELP!!! Å NEI!!! VI kommer til å dø hele familien!!!! Narkolepsi på alle. Sorry. Skremselspropaganda virker omvendt på meg. For meg blir det hele en parodi.

ORIGINAL: Rebecca85

Sign

ORIGINAL: Fru Riskorn

Ja, det har jeg lest. Finland har et normalt antall tilfeller av narkolepsi i år, men lurer på om de har flere, derfor stanser de vaksinen. HJELP!!! Å NEI!!! VI kommer til å dø hele familien!!!! Narkolepsi på alle. Sorry. Skremselspropaganda virker omvendt på meg. For meg blir det hele en parodi.

Akkurat som de skremte folk når svineinfluensaen herjet og alle løp for å vaksinere seg[8D][;)]

Back
Topp