Om natten...

• Trådstarter Trådstarter Solstrål
  • Opprettet Opprettet
S

Solstrål

Guest
Er sambo/ektemann flink til å delta?

Her er det kun snorking i fra andre siden av sengen! Ser ikke opp engang. Han var så flink den første uken....

Her glimtet han ikke med øynene engang. Men forventer ikke han skal hjelpe til om natten heller. Han skal jo opp tidlig på jobb så er viktig at han får sove mest mulig synes jeg.

Her er det bare snorking også.. Hehe
Men nå er ikke vi mye oppe om natta heller, så de dagene det skjer så syns jeg han kan sove i fred, han skal jo på jobb. Men blir det veldig ille og jeg er kjempe trøtt så bare vekker jeg han[:)]

Har ikke vært antydning til hjelp noengang, med mindre jeg jager han opp...
Ofte han snur seg og ser olmt på oss (i søvne) og snur seg og legger puta over hode [8D]

Her tar vi annenhver gang[:D] Herlig å sove litt [:)]

Natten er min, men det er jo meg som har puppen også så det sier seg vel selv. Ingen bleieskift om natten med mindre det er bæsj og det er det som regel ikke.

Nei, for det er ingenting han kan delta i.... [;)] Puppene er det JEG som har, og som regel sovner han igjen med en gang.. Og så SKAL jo mannen på jobb også, da...

Her deltas det masse [:D] Han har fri fra jobb i 2 uker for å være hjemme med oss,
og det er veldig godt kjenner jeg. Han gjør alt annet enn å gi pupp. Om hun trengs å skiftes på om natta, så er det han som står opp å gjør det og det synes jeg er godt.
Når han begynner på jobb igjen så forventer jeg ikke så mye av han på natt, men han
sier selv at han skal hjelpe til da også, bare ikke såååå mye som han har mulighet til nå.

De to ukene han hadde fri hjalp han til masse! Rapet lillegutten etter mating, og bysset og bar om han var vond i magen sin...

Når han begynte på jobb igjen, hadde jeg som mål og klare nettene helt alene. Meen, han hjelper til om jeg er kjempetrøtt. Puppen er det jo bare jeg som har, men får jeg ikke ut en rap, og lillegutt plages med den, kommer far og stryker og bærer til rapen kommer opp! ;) Og i helgene han er flink å skifte på om han hører han bæsjer osv.

her deler vi på d. [:)] og d synes jeg er godt.

men når sambo bgynner på jobb igjen etter påske, da forventer eg ikke at han tar noe om natten.
da kommer stakkaren t å sovne i gravemaskinen sin stakkars.

gubben var flink da han gikk hjemme, men siden han nå er gått ut i jobb i igjen så er natta mitt ansvar.
misforstå meg rett - han våkner og hjelper meg vis jeg trenger det, men jeg føler liksom at det er viktigere for han å få seg søvn før han skal på jobb.

Nå i påskeferien får han seg en tur opp om natten han også, men når han skal på jobb så skal han slippe det. Jeg kan sove på dagen, selv om jeg ikke får det til da....[8D]

ORIGINAL: Cameleon

De to ukene han hadde fri hjalp han til masse! Rapet lillegutten etter mating, og bysset og bar om han var vond i magen sin...
Når han begynte på jobb igjen, hadde jeg som mål og klare nettene helt alene. Meen, han hjelper til om jeg er kjempetrøtt. Puppen er det jo bare jeg som har, men får jeg ikke ut en rap, og lillegutt plages med den, kommer far og stryker og bærer til rapen kommer opp! ;) Og i helgene han er flink å skifte på om han hører han bæsjer osv.

2 Viktige poeng[:)]

Selvfølgelig skal de få sove når de skal på jobb, MEN det hadde vært fint med litt hjelp når det går 2 timer på natten før lillegutt roer seg. Slitsomt når der ligger en og snorker ved siden av.....

her er det ingenting som skjer på natta... men hvis det skulle være sånn at vi må opp på natta en gang og det er midt i uka så gjør jeg det selv. han skal tross alt på jobb dagen etter.

ORIGINAL: Julia89

Han var flink de 2 første ukene.
Men nå, neida, ligger å sover han. Av og til spør jeg om han kan få henne til å rape, da må jegh mase, så kommert det bare sure kommentarer osv.

Forventer faktisk mer av han siden han ikke har jobb. Så han skal ikke tidelig opp.

Men idag var dråpen, nå skal jeg ikke spørre han mer, for gjøre som han vil..
Har allerede stått opp for lengst med snuppa, men hva gjør han.. Ligger å snorker.. Driter i det.. Hadde vært noe annet om han hadde hatt jobb, da hadde jeg forstått..

Sånne dager som dette jeg like greit kunne vært enslig mor!!!  Drittlei..

KOMMUNIKASJON er viktig [;)] Si han akkurat hvordan du føler det...hvis ikke kanskje han tror det er greit for deg at det er sånn... [8|]

Back
Topp