Om natta?

Suverina

Gift med forumet
Hvor mange ganger er gullene deres oppe om natta og spiser og blir skiftet på?

Aleksander voktner 2 ganger i løpet av en natt, spiser begge gangene og byttes på..
Men det er enda tungt og uvant å måtte stå opp midt på natta og sette seg og amme... [8|] 

Melinda er opp 1 gang. Sånn rundt 4. Skifter bare hvis det er bæsje bleie

ORIGINAL: tipp

Melinda er opp 1 gang. Sånn rundt 4. Skifter bare hvis det er bæsje bleie

Sånn er det her også [:)] 

Oliver våkner ca 2 ganger...hehe...men skifter kun om det er bæsjebleie[:'(] Han er veldig rolig...og når han våkner gir jeg han bare litt pupp...også sovner vi begge 2 momentant...så går det noen timer...våkner på nytt...neste pupp...også sovner vi av[:D]

Her skifter vi også bare er det bæsj bleie. Men det er det nesten BESTANDIG om natta.. [;)]
Så setter vi oss på sofan på stuen og spiser, til vi går og legger oss sammen med pappa på rommet igjen...
Ammer dere i sengen? Det får ikke vi helt til.. [&:]

Som oftest er Adrian opp sånn ca. 3 ganger på en natt. Men hadde en kjedelig natt i forgårs, da han var oppe 3 ganger på 3 timer. Skulle ha mat hver gang, skjønner fremdeles ikke hvorfor. Jeg var så sliten da. Virker som om han har et så stort suttebehov, at no vurderer vi smokk selvom det ikke er noe vi vil. Skifter bleie sånn 1-2 ganger på natt, varierer.

Her er det amming 1-2 ganger i løpet av natten. helsepersonell sier at jeg MÅ vekke henne om natten for å mate, men jeg ser ikke poenget med å vekke henne fordi det er vanskelig nok å holde henne våken når hun ER våken om jeg ikke skal vekke henne for å mate henne. Husker at jeg gjorde et forsøk med det med nr 1 og det var den eneste gangen jeg ble sår, og det var fordi han ikke orket å suge skikkelig, fordi han var så trøtt. Han bare lå å suttet.
Denne gangen ammer jeg når hun våkner, og så skifter jeg på henne hvis hun har skit i bleia, men jeg er så sinnsykt sliten selv om natten at dersom det bare er tiss i bleia så klarer hun seg fint til neste morgning...

sigurd våkner hver 2-3 time og vil ham pupp. skifer på han 1 gang.

Back
Topp