om mat

Mailykke2

Forelsket i forumet
Hvor mye spiser dere for tiden?

Jeg er veldig redd for at jeg ikke får i meg nok mat :S Har veldig dårlig matlyst, så er ikke så lett å spise noe :S

Jeg blir kjempesulten, også spiser jeg litt.. og blir mett før jeg har begynt nesten. Så jeg spiser nok mye mindre enn jeg pleier.. 

Har resultert i noen kg vektnedgang, men har nok å ta av så det gjør ikke så mye egentlig.. 

Spiser som normalt. Tror ikke du trenger å være redd for å ikke få i deg nok enda. Babyen får vel det den trenger, og dårlig matlyst vil jeg tro kan være forbigående. Men du kan jo eventuelt prøve å ha oppkuttet frukt eller noe stående, så kan du jo snike til deg noen biter i ny og ne. Trenger ikke masse matlyst for å spise noen biter frukt

Sylvanas skrev:
Spiser som normalt. Tror ikke du trenger å være redd for å ikke få i deg nok enda. Babyen får vel det den trenger, og dårlig matlyst vil jeg tro kan være forbigående. Men du kan jo eventuelt prøve å ha oppkuttet frukt eller noe stående, så kan du jo snike til deg noen biter i ny og ne. Trenger ikke masse matlyst for å spise noen biter frukt

Signerer Sylvana

Jeg spiser mer enn jeg pleier. Mer og oftere. Har ikke særlig matlyst jeg heller, så det er en liten kamp, hehe... Men jeg er ikke så veldig stor fra før av, og redd for å ikke få i meg nok næring.... særlig nå som jeg kaster opp flere ganger daglig. Har til nå klart å unngå vektnedgang, har gått opp 0.5 kg på 12 uker.

Jeg spiser oftere enn før for å holde vekke kvalmen/holde magen 'snill'
Men godtesuget er mye mindre enn før. Merker jeg er ganske lei en del 'småsnack', men må liksom få det i meg for å holde formen. 

Jeg sliter også med maten. Noen dager er jeg så kvalm at jeg ikke får i meg noe særlig, men samtidig blir jeg mer kvalm hvis jeg blir sulten. De dagene jeg endelig har apetitt spiser jeg som normalt, men da ender jeg opp med å kaste opp alt sammen om kvelden.

Så langt har jeg gått ned omtrent to kg. Det er ikke så farlig, tenker jeg. Det er verre om man raser ned. I tillegg så får jeg i meg nok veske for jeg er ikke plaget med hodepine og jeg tisser jevnt og trutt hele dagen.

Back
Topp