x1x*Ammeliten*
Gift med forumet
Matte osv.Hva slags yrker er det å velge mellom da?[:)]Yrker der man må bruke hodet,ikke bare rutinejobb.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Andy Dufresne
Astrofysiker.
ORIGINAL: Bello
Hmm.... Jobbe i bank kanskje, mattelærer, hva med revisor? Økonom? Nei, jeg vet ikke, kjenner ei som er utd snekker, di må jo regne litt og bruke hode endel...[;)]
ORIGINAL: GuttasMamma!
Astrofysiker.
ja,hadde det ikke vært for at jeg har en uoverstemmelse med Mr.Røed Ødegaard så[8D]*hat over han*
Men ja,har faktisk tenkt i de baner.Elsker astrofysikk!
Astrofysiker.
ja,hadde det ikke vært for at jeg har en uoverstemmelse med Mr.Røed Ødegaard så[8D]*hat over han*
ORIGINAL: Eier av en gutt
Astrofysiker.
Er ikke så begeistret for ham jeg heller, og, ja jeg har møt ham ved flere anledninger, det er ikke basert på det jeg ser av ham på TV. Men ikke la det stoppe deg om du er glad i astrofysikk. Dersom det er på UiO du kunne tenke deg å studere er det flere der enn ham innen astrofysikk og flere av dem er hyggelige.
ORIGINAL: Eier av en gutt
Astrofysiker.
Er ikke så begeistret for ham jeg heller, og, ja jeg har møt ham ved flere anledninger, det er ikke basert på det jeg ser av ham på TV. Men ikke la det stoppe deg om du er glad i astrofysikk. Dersom det er på UiO du kunne tenke deg å studere er det flere der enn ham innen astrofysikk og flere av dem er hyggelige.
ok,hatt en lang tlf samtale med han,og han imponerte meg ikke akkurat[8D]
Kansje det er den veien man skal vundere ja.Men er det ikke litt freelance å bli astrofysiker mon tro?Vil jo tjene litt bucks også da[8D]