om lugg!

MNJ

Elsker forumet
Hvilken ansiktsform er det egentlig som passer til å ha lugg?

Da mener jeg ikke skrålugg, men bein lugg liksom...sånn som mange har nå for tia![:)]
Jeg ville klippe bein lugg en gang, men fikk da høre at vi klipper heller skrå lugg. Er det fordi jeg ikke passer bein lugg da? Jeg har sånn ca hjerteforma ansikt.

kremt, ingen som vet?[8|]

Hmmmm nei jeg aner virkelig ikke, men lurer litt på det samme. [:)]

jeg har ganske avlangt ansikt og høyt hår feste og har bein lugg. synes jeg kler det godt og slepper og vise frem pannen min[:D][:D][:D]

jeg har avlangt ansikt og jeg kan ha både skrå og rett lugg(vel ansiktet er litt rundere no da[&:],men skal bli smalere[;)])

Hei, jeg har faktisk nettopp klippt meg og har lugg for foerste gang paa 15 aar eller noe.. Spurte frisoeren (hun er stylist og veldig dyktig da) om hun mente jeg passet lugg, og da sa hun ja, helt klart en bein en. Og jeg har vel (tror jeg da) hjerteformet ansikt.

Maa legge til at jeg ikke er sikker paa om jeg liker den enda da, men det er vel mer fordi det er uvant for meg aa ha lugg naa...[8|]

Er så vanskelig å svare på uten å kjenne til hårtypen din, se deg osv, men rådfør deg m en frisør syns jeg.

Mange som kan ha rett lugg, men ikke alle bør ha sånn veldig "tung" lugg. (masse hår tatt med i luggen lissom)

Skrålugg brukes ofte fordi den er litt letter å sette bort, lettere å spare ut og kler de aller fleste.. Lykke til [:D]

Jeg har tykkt hår og lavt hårfeste og passer IKKE bein lugg.. [:@]

Mener og ha hørt at de med rundt ansikt ikke burde ha rett lugg ,men heller skrå den litt sånn at ansikte ikke skulle se enda rundere ut!!!Men det er veldig forskjellig da!!!

Back
Topp