Hoppsideisjohei
Forelsket i forumet
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes at de som ønsker seg ett bestemt kjønn så er det som oftest jente. Beklager å si det men kjenner jeg blir lattermild og småsint av sånt.Hoppsideisjohei skrev:
Tenk dere om!! Vi er i bunn og grunn fantastisk heldige som får oppleve det å bli gravide og få barn.
Blistex skrev:
Synes at de som ønsker seg ett bestemt kjønn så er det som oftest jente. Beklager å si det men kjenner jeg blir lattermild og småsint av sånt.Hoppsideisjohei skrev:
Tenk dere om!! Vi er i bunn og grunn fantastisk heldige som får oppleve det å bli gravide og få barn.
Mulig jeg har gått glipp av noe, men jeg kjenner meg i alle fall ikke igjen i dette. Vår vei til å bli foreldre har vært lang og alt annet enn plankekjøring. Vi er smertelig klar over hvor heldige vi er. Når ultralyden da viser at det gjemmer seg en jente i magen, så ser jeg ikke noe galt i å glede seg over det. Det betyr ikke at jeg er letta over at det er jente, og ikke gutt. Faktum er at vi hadde blitt akkurat like glad om det var en gutt.
Ikke ta det som en selvfølge at du er den eneste som har innsett hvor heldige vi er som får oppleve dette.
Ønsker meg jente fordi jeg har en gutt fra før.. Hadde jeg hatt jente, så hadde jeg ønsket meg gutt :PUnnimamma91 skrev:
Men synes det er feil å bli veldig lei seg og skuffet hvis man ikke får det kjønnet man håper på..
Det at man har en sønn som skal få seg en lillebror betyr det ikke at det bare er storebroren som skal bli elsket, fordi et kjønn er nok, neiii - helt tåpelig. Det er jo innlysende.Påskeharen skrev:
Ikke glem at barnet uansett blir elsket når det har kommet seg ut, av en mor (kvinne) og en far (mann), fordi de velger å føde og beholde det.
Vi venter på vårt første, det spiller ingen rolle om det er en gutt eller jente, uansett hva vi får vil vi bli glade i dem like mye og behandle dem likt, fordi de er mennesker og en del av oss! :)
Syns folk må få ønske seg hva de vil, uten at andre skal rette pekefingre. Vi ønsket oss jente fordi vi har en gutt, hadde vært omvendt hvis vi hadde en jente ;) Tror de fleste ønsker seg "en av hver" så kan nr 3 være hva som helst.Fucoc skrev:
Vi er uansett uendelig heldige for masse her i livet, som vi ikke skal ta for gitt. Skulle vi derimot gått rundt over overanalysert hvor heldige vi var, ville vi kanskje ikke følt oss like lykkelige...