Om gutten din kom til deg og spurte om han..

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Ikke kunne få sånn lekesminke og leke seg med..?
Sminke seg altså.
Haha..[8D]
Hva hadde dere sagt da..?

Min på 2.5 syns det er så stas å ta på lypsyl..
Dette var bare noe jeg kom på i farta,så lurer på hva dere hadde sagt da..?

jeg for min del ser ikke noe galt i det,er jo sikkert bare en fase og vokser utav den etterhvert..[:)]

men om jeg hadde en 17åring (noe jeg ikke har siden jeg er 17 selv) som kom å spurte etter sminke..
daaaaaaaa,hadde jeg nok begynt å lure på hvorfor[8|]

Joda. Bare sminke seg det, men trenger vel ikke akkurat å gjøre det når man skal ut blant folk *hihi* [:)]

ORIGINAL: TinaCeline

men om jeg hadde en 17åring (noe jeg ikke har siden jeg er 17 selv) som kom å spurte etter sminke..
daaaaaaaa,hadde jeg nok begynt å lure på hvorfor[8|]

Hehehe ja ,det hadde jo nok vert noe annet da..[:)]
regner med han skaffer seg sin egen sminke da..haha[8D]

ORIGINAL: RedElf

Joda. Bare sminke seg det, men trenger vel ikke akkurat å gjøre det når man skal ut blant folk *hihi* [:)]

Nei hadde nok vasket det av han da...hehehe[:D][:D]

Var som å lese om min gutt, hehe..
han har ikke spurt om sminke da, siden han ikke kan snakke enda..
men kliner på seg lypsyl og får han tak i sminken min så sminker han seg, er ikke bare bare
å være rundt mamma hele dagen![:D][:D]

Jeg vet ikke hvordan jeg kommer til å reagere, men tar det nok ikke så tungt å kjøper
ansiktsmaling til han..[8D][:D]

I 2-årsalderen skal jo alt utforskes, så det må han gjerne få prøve når den tid kommer.
Ser dog helst at han er ferdig med den slags innen tenårene [8D]

ORIGINAL: Imogene

I 2-årsalderen skal jo alt utforskes, så det må han gjerne få prøve når den tid kommer.
Ser dog helst at han er ferdig med den slags innen tenårene [8D]

ORIGINAL: Auliana

Hadde ikke kjøpt det til min datter og da heller ikke til min sønn....har ikke lyst at de skal bli forfengelige helt enda....hehe!

Hehe tror ikke de blir så veldig mye mer forfengelige om de leker seg litt med sminke i en alder av 2-3 år..[:)][8D]

ORIGINAL: Auliana

Hadde ikke kjøpt det til min datter og da heller ikke til min sønn....har ikke lyst at de skal bli forfengelige helt enda....hehe!

samme tenker jeg....

men hadde ikke nektet dukker eller kjole eller rosa rom da til en gutt som ville det, så det har med sminken i seg selv å gjøre

Adrian er i perioder veldig opptatt av kjoler og sminke, begynte da han var tre år.
Ga han litt av min gamle sminke som han koset seg med en liten stund før det ble glemt. Nå er han tilbake og syns det er spennende med sminke og neglelakk igjen [:)]

Går litt i perioder, da, slik som med andre leker. [:)]

Gir han også en skål med vann og den gamle vognselen hans når han vil være hund [:D]

Spørr??

Jenta mi og jeg også stjal sminka vi trengte eller trenger.... Jenta mi så ut som en av de i b-gjengen (maskara-maske) og jeg så ut som jeg hadde fått et blått øye[8D]

Smink ivei!  ;)    Kan jo kjøpe teater-sminke og lage div mønster og da. :)

Barn vil gjerne være og gjøre som mammaen/papapen sin, og dette uten at de tenker kjønn. :)

Og jeg er sikker på at når han er 8 år, så vil han nok ikke få sminke av deg lenger. ;)

I bhg til snuppa min, var det stor fest da bhg fyllte 30 år. Da fikk de som ville det neglelakk på seg, og mange gutter hadde også villet det. Ser ik noe galt i det.

ORIGINAL: Bitzyh

Spørr??

Jenta mi og jeg også stjal sminka vi trengte eller trenger.... Jenta mi så ut som en av de i b-gjengen (maskara-maske) og jeg så ut som jeg hadde fått et blått øye[8D]

Hahah[:D][:D]

Hadde nok kjøpt en lipsyl i første omgang [:)]

Her i huset elsker Erik pynteting. Han bruker å klatre opp på hylla si og hente ned bursdagskronene fra barnehagen.. så pynter han seg med krone og storkoser seg [:D] Isted sa han at han ville ha ny krone, og den skulle være ROSA! [8D]

Han ønsker seg også kjole [:D]

ORIGINAL: lumina og Erik

Hadde nok kjøpt en lipsyl i første omgang [:)]

Her i huset elsker Erik pynteting. Han bruker å klatre opp på hylla si og hente ned bursdagskronene fra barnehagen.. så pynter han seg med krone og storkoser seg [:D] Isted sa han at han ville ha ny krone, og den skulle være ROSA! [8D]

Han ønsker seg også kjole [:D]

Haha...[8D]
De er så snåle[:D][:D]

Og han er virkelig nydelig han gutten din,

Som du sier er det sikkert bare en fase[;)]

Er jo helt vanlig at små gutter vil ha ROSA sugerør, leke seg med kjoler og den slags[:)]

Om Even kommer til å spørre om noe slik skakl han selvfølgelig få det, MEN han skal ikek sitte alene med det. Kan bli et morsomt syn og en vaksejobb tenker jeg

Back
Topp