Om en uke...

Gjørdis

Glad i forumet
Er jeg ruger[:)]

Skal bli godt å endelig komme igang igjen.
Har time på UNN fredag den 7 kl. 10.30 for innsetting[:)]

Satser på at spiren klorer seg fast denne gangen, alle gode ting er tre sies det[:)]

Takk takk. Denne gangen SKAL det gå bra, skal bare tenke positive tanker å være en skikkelig rugemaskin[:D]hehe....

Jeg synes at det er den tiden ifra innsetting og til man skal teste som er den verste tiden med hele prøvingen[:)] Skikkelig nervepirrende.

Men må bare prøve å ikke tenke så mye på det, sjøl om det er lettere sagt enn gjort da[:D]

Flott det er jenta si det, alle gode timg er 3 og tenker positivt.

Skal støtte deg så godt jeg kan, og krysser alt jeg kan for at du kommer i mål denne gangen, selv om det blir et 8 mnd marraton løp herfra, he he...for håpe på det da. En graviditet er noe man blir sliten av men på en positiv måte da[8D]

Etter de to forrige innsettingen ble jeg sykemeldt til testdato, men denne gangen skal jeg prøve meg på jobb. Man blir jo ikke bedre av å bare være hjemme, å da går hvertfall tida tregt[:@]

Så denne gangen skal jeg gjøre alt som jeg ikke gjorde de to andre gangene(foruten alkohol og sånt da)hehe...

Jepp, har babyklister som jeg begynner å ta onsdag-torsdag.

Skal spise ananas nå til det tyter ut øra mine

Men er det like bra med ananas på boks, som fersk?

ORIGINAL: Gjørdis

Satser på at spiren klorer seg fast denne gangen, alle gode ting er tre sies det[:)]

Da blir vi rugere samme dag vi da:)

har ikke fått tid ennå men vet jeg skal sette inn påfredagen 7 nov:)

Lykke til

Jepp, har babyklister som jeg begynner å ta onsdag-torsdag.

Skal spise ananas nå til det tyter ut øra mine

Men er det like bra med ananas på boks, som fersk?

Det er best med fersk, for du slipper du den laken som annasen ligger i på boks.
Men den går til nød dersom du ikke får tak i noe annet eller å ha et par bokser i reserve dersom du skulle gå tom på fersk da. Men reglen er er sunnest og renest mulig! Ikke godt å si hva de har tilsatt i den boksen, jeg fikk denne beskjeden fra andre prøvere i Europa at det er fersk anansa som har best virkning, men jeg kan ikke bevise det da, men det høres jo logisk ut at ferk er best for kroppen[;)]

Skjønner at du er spent nå ja[:D] Jeg gleder meg fælt til å ruge selv nå, men de 14 dagene går nok utroooolig sakte! Jeg fikk jo TR på dag 9 sist, og begynte med småblødninger fra dag 7. Var nesten greit, for da slapp jeg i hvert fall å vente SÅ lenge. Men det er vel slik med frys at man ikke får TR før man er ferdig med Crinonen?

helse fonna i haugesund

Jeg må vente i TRE laaaange uker før jeg skal ta blodprøve, etter innsetting[:@]
Er visst veldig forskjellig fra sykehus til sykehus.

Etter forrige fryseforsøk, så fikk jeg TR ett par dager etter jeg sluttet på progynova, den utsate mensen.

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: Angelicka24

Skjønner at du er spent nå ja[:D] Jeg gleder meg fælt til å ruge selv nå, men de 14 dagene går nok utroooolig sakte! Jeg fikk jo TR på dag 9 sist, og begynte med småblødninger fra dag 7. Var nesten greit, for da slapp jeg i hvert fall å vente SÅ lenge. Men det er vel slik med frys at man ikke får TR før man er ferdig med Crinonen?

så lenge du tar progynova så skal du ikke få tr[:)]

Progynova i 12 dager, så UL på dag 12. Innsett kanskje ett par dager etterpå, og deretter crinone[:)]

Begge deler samtidig? Hm.. Jeg ringer jo inn TR til Hausken uansett, så da får jeg vel høre med de da rett og slett. Forstått det sånn at det var progynova først. Men jeg skal ha cyclogest etterpå, kanskje det er forskjellen?

Masse lykke til.
Spiren skal klore seg fast denne gang. [:)]
Krysser alt som krysses kan.

Jeg fikk TR forrige mandag og begynte på progyna på dag 2. Var på UL nå på onsdag.
Begynner på progestan i morgen, og viss jeg blir gravid så skal jeg fortsette på begge medisinene til uke 10-12.

Ja denne gangen skal den sitte, og den skal sitte godt i ni mnd.[:D]

Er siste fryseforsøk nå, og viss det ikke går denne gangen, så må vi gjennom hele prosedyren på nytt igjen. Men vi satset på at det er leeeeenge til vi må gjennom det da[:)]

ORIGINAL: *Isabella*

Da blir vi rugere samme dag vi da:)

har ikke fått tid ennå men vet jeg skal sette inn påfredagen 7 nov:)

Lykke til
slenger meg på eg også[:D] Blir også ruger fredag 7 nov.[:D]
Så kjekt å være flere[:)]

Masse lykke til med forsøket! No ska da gå bra[:)][:)][:)]

Eg setter inn fryseegg for første gang på tirsdag og er kjempe spent sjølv.

Krysser alt for mange hyggelige testar i førjulstida[:D][:D][:D]

Back
Topp