om en uke..

TereseS

Gift med forumet
er det min tur på 3d ultralyd! Gleder meg så!![:D] Om ikke samboern kan være med, så ville mamma veldig gjerne bli med.. [:)] 

Aww hvor koos [:D]
Skjønner du gleder deg ja [;)]
Puuh Enda 2 uker å 2 dager til jeg skal...meen har en del å se frem til da =0)

ORIGINAL: livvi1986

Aww hvor koos [:D]
Skjønner du gleder deg ja [;)]
Puuh Enda 2 uker å 2 dager til jeg skal...meen har en del å se frem til da =0)

Men det går jo så fooort! [;)] Lurer på hvor de 26 ukene har blitt av jeg[8D]

Hehe jaa du kan så si :D
Det har gått fort [:)] Men bra er det[:)]
Hvis du skal føde på Lillehammer? så kanskje vi sees der, har termin 2 dager etter deg elns jeg ca :)

Hehe jaa du kan så si :D
Det har gått fort [:)] Men bra er det[:)]
Hvis du skal føde på Lillehammer? så kanskje vi sees der, har termin 2 dager etter deg elns jeg ca :)

Oj! Skal du? Hvor bor du da? Er ikke sikker på om det blir Lillehammer eller Gjøvik jeg da.. Men regner med at jeg havner på Lillehammer!

Jeg bor på Romedal, men skal føde på Lillehammer [:)]
Var der på en sjekk forrige uke å skal dit i uke 30 også[:D]
Så bra ut der iallefall[:)]

Jeg bor på Romedal, men skal føde på Lillehammer [:)]
Var der på en sjekk forrige uke å skal dit i uke 30 også[:D]
Så bra ut der iallefall[:)]

Hmm.. Hvor er Romedal? [8D] Hehe...

Du har vært på føden og sett alt? Heldig du!

Hehe ja måtte dit på en sjekk etter 3-4 dager med harde kynnere, så de tok 2 ul`er å slikt samtidig også...
Så håper jeg får sett enda mere neste gang[:D]
Romedal er ved Hamar btw :) hehe

Ååå, du må berre gleda deg, det var heilt fantastisk[:D][:D]. Eg var i går, og fekk vanvittig bra bilder. Har kjempelyst å legga dei ut og visa dei fram, men sambo vil ikkje at eg skal gjera det[:(][:(]

ORIGINAL: sogn78

Ååå, du må berre gleda deg, det var heilt fantastisk[:D][:D]. Eg var i går, og fekk vanvittig bra bilder. Har kjempelyst å legga dei ut og visa dei fram, men sambo vil ikkje at eg skal gjera det[:(][:(]

Gjør det gjør det, gjennomfør det!! [:D][:D]

ORIGINAL: TereseS

ORIGINAL: sogn78

Gjør det gjør det, gjennomfør det!! [:D][:D]

Hehe, e desverre ein idiot på data, og må spørra han om hjelp viss eg skal få det til, og det går jo ikkje[;)]

Back
Topp