Om en time...

Grete71

Forumet er livet
Er jeg hos jordmor! [:D] Første kontrollen! Uff det blir spennende.... Krysser fingrene for at jeg får høre hjertelyden....

lykke til. krysser fingrene får at du får høre det.

Forrige gang fikk jeg høre hjertelyden i uke 12, og nå er jeg jo 2,5 uke lenger på vei, så HÅÅÅÅÅÅPER jo det går! [:)] Og så kommer jo den fæle tanken; tenk hvis hun ikke finner den.... [8|]

Jeg skal til jordmor kl 13 og blir også helt gaal om hun ikke finner hjertelyd. har gått og ventet på denne dagen leeenge

lykke til, og du får helt sikkert høre hjertelyden[:)]

Lykke til![:)]

Gleder meg til å høre hvordan det har gått[:D]

Lykke til [:D] Håper hun finner GOLYDEN til deg [;)]
Skal selv til jordmor for første gang på mandag, da er jeg 12+1, er det vanlig
å høre golyden så tidlig altså? Glede/gruer meg jeg [8D]

Fortell her når du kommer hjem igjen da, venter i spenning [;)]

Og resultatet ble

gedunkgedunkgedunkgedunkgedunk! [:D] 152 slag i minuttet! [:D]
JEG HAR EN LEVENDE BEBIS I MAGEN MIN!!!!!!! [:D]

Hun sa at det ikke var helt sikkert at vi klarte å finne den, men hun fant den ganske kjapt. Litt til venstre, samme siden som jeg har kjent smååååå bevegelser når jeg ligger på magen om kvelden og skal prøve å sove... [:)][:)]
Fylte ut skjemaet, slapp å veie meg (skal gjøre det hjemme), urinprøve men ingen blodprøver. Dèt kunne jeg gjøre hos legen senere, det var ikke såå viktig. [8D]

Var veldig godt fornøyd med jordmora. Lett å snakke med. Og ikke noe "kjefting" om røyking. Hun syns det var bra jeg har klart å kutta! Og i går hadde jeg 2x0,5 røyk, så er godt på vei!!!! [8D][:D]

åååås så koselig verdens beste lyd det!!

åh så bra at du fikk høre den!
er en skikkelig god følelse[:)]
godt alt gikk fint på kontrollen[:)]

Så fint for deg å få høre. Ønsker deg masse lykke til med røykeslutting. Dette skal du klare[:D]

ORIGINAL: Tre blir fire

Så fint for deg å få høre. Ønsker deg masse lykke til med røykeslutting. Dette skal du klare[:D]

Oh yes, er veldig innstilt på å klare det denne gangen! Ingen røyk så langt i dag! [:D] Og ikke noe voldsomt sug heller...

ORIGINAL: Grete71

ORIGINAL: Tre blir fire

Oh yes, er veldig innstilt på å klare det denne gangen! Ingen røyk så langt i dag! [:D] Og ikke noe voldsomt sug heller...

Kjempebra. Nå skal jeg ut å kose meg med en kopp kaffe med søs. Vi snakkes senere[;)]

Masse lykke til :) Hvordan gikk de?:)

Står litt lenger oppe.... [;)]

Ja hun målte liksom rett på, helt stille (ikke MIN engang). Så tok hun den litt mot venstre, og så svakt svakt kom det en lyd som jeg hørte var for kjapp til å være min egen. "Deeer tror jeg vi har den" sa hun og skrudde opp lyden. [:)] Joda, der var den. Er sååå lett å høre at det ikke er min! [:)]

Nå skal jeg snart kose meg med alt lesestoffet jeg fikk hos jordmor! [:D]

Back
Topp