Jeg vet det...men der liker jeg meg ikkeså koselig daMen jeg treffes andre steder
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet det...men der liker jeg meg ikkeså koselig daMen jeg treffes andre steder
![]()
nei det blir absolutt ikke det samme, men jeg har BV litt i vrangen dessverreJeg vet det...men der liker jeg meg ikke![]()
Ser dennei det blir absolutt ikke det samme, men jeg har BV litt i vrangen dessverre
jada titter nok innom når je sitt på pcen om kvelden, men har vært helt pudding ei stund, så je har stortsett sovet i stolen hver kveldSer denhåper du fortsetter å titte innom allikevel!
Er man pudding så er det best å sove litt, jajada titter nok innom når je sitt på pcen om kvelden, men har vært helt pudding ei stund, så je har stortsett sovet i stolen hver kveld![]()
men nå har jeg faktisk hatt 2 kvelder uten å sove i stolenEr man pudding så er det best å sove litt, ja![]()
Mindre sliten da kanskje?men nå har jeg faktisk hatt 2 kvelder uten å sove i stolen![]()
Derfor du var her såpass tidlig ja!! Fikk jo sjokk når jeg så du hadde hvert her rundt kl 5! :-oTakk det skal jeg
Må tidlig i seng da...skal være på jobb kl 05 i morgen!!!![]()
Ja kan heller være andre steder ;-)er ytterst sjelden je er her kan du si.... har liksom blitt litt glemt![]()
God formiddag :-DGod morgen jenter![]()
Var faktisk lenge før kl 05!!!Derfor du var her såpass tidlig ja!! Fikk jo sjokk når jeg så du hadde hvert her rundt kl 5! :-o
God helg snuppaTitter innom fra sofaen. Nå er det helg![]()
Huff så slitsomt da!!!! :-oVar faktisk lenge før kl 05!!!
Bra det bare er 1-2 slike vakter i året![]()
Har prøvd å lese litt om ikke annetGod formiddag
Leser du??
God helg! :-DTitter innom fra sofaen. Nå er det helg![]()
Nei faktisk ikke.... og gårdsplassen er ei skøytebane så det går søren ikke ann å være ute hell.....God helg snuppa
Noen planer??